تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۲۰۶۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشجویان جهادگر به کمک غیزانیه می‌روند
 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در بخش غیزانیه اهواز خبر داد و گفت: در این اردو علاوه بر انجام پروژه‌های عمرانی، اردوی دامپزشکی و فرهنگی نیز برگزار می‌شود.

مصطفی حیدری  اظهار کرد: اردوی جهادی قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه از یکم مهرماه آغاز و تا هشتم همین ماه ادامه خواهد شد. اردوی جهادی در غیزانیه اهواز برگزار خواهد شد اما هنوز روستا و مکان دقیق آن مشخص نشده است که پس از بررسی مناطق، مشخص خواهد شد.

وی افزود: این اردو ویژه برادران است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام، مشخصات خود را همراه با کلمه "جهادی" به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۴۱۱۰ ارسال کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: این اردوی جهادی عمرانی است و قرار است مخازن ذخیره آب برای اهالی منطقه ساخته شود. همچنین در این اردو علاوه بر انجام پروژه‌های عمرانی، اردوی دامپزشکی و فرهنگی نیز برگزار می‌شود.

حیدری با بیان اینکه اردوی جهادی با تعداد ۲۰ نفر و یا بیشتر می‌تواند برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا طبیعتا تعداد اردوهای جهادی دانشجویی نیز کاهش داشتند. طبق روال هر سال، اردوی جهادی در شهریور برگزار می‌شود اما اکنون بسیاری از دانشگاه‌ها اردوهای جهادی را لغو کرده‌اند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار