تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۲۰۶۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق حرفه ای خودرو در اهواز و کشف اقلام سرقتی
 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲ دستگاه خودرو به همراه دپوی وسایل خودرو و کالای خانگی سرقتی در اهواز کشف شد.

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت : نیروهای گشت کلانتری ۱۴ اهواز امروز به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده که پس از استعلام مشخص شد، این خودرو سرقتی است.

وی افزود: نیروهای گشت بلافاصله وارد عمل شده و خودروی مورد نظر را متوقف کردند که راننده به هویت (الف- ک) دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع  قضایی از منزل متهم واقع در منطقه کیان آباد بازرسی به عمل آمد که در  منزل وی یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و اقلامی نظیر چهار دستگاه جارو برقی صنعتی، تعداد پنج عدد موتورکولرخودرو، پنج دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه موتور کولر کامل، یک دستگاه پمپ آب و ۲ دستگاه مته برقی سرقتی کشف شد.

وی بیان کرد : سارق به انجام سرقت های متعدد اعتراف کرده و تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

پیش از این در هشتم شهریورماه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خودرو در شهرستان دزفول خبر داده بود.

دستگیری یکی از ارازل و اوباش سابقه دار اهواز

اهواز- ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی خورستان هم گفت: فردی از ارازل و اوباش شهرستان اهواز که اقدام به شرارت و اختلال در نظم و امنیت عمومی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید محمد صالحی یکشنبه شب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: یکی از دلایل و اوباش سطح یک این شهرستان و مخل نظم امنیت عمومی مدتی پیش اقدام به مجروح کردن یکی از شهروندان با سلاح سرد گرده و از محل متواری شد که دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع و کار اطلاعاتی ماموران قرارگاه مقابله با ارازل و اوباش پس از چند روز مخفیگاه فرد شرور را در یکی از محله های اهواز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر شد.

سردار صالحی تصریح کرد: از مخفیگاه این شرور سابقه‌دار یک قبضه سلاح سرد، یک عدد اسپری دفاع شخصی و یک عدد وافور به همراه مقداری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی  خوزستان با بیان اینکه این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و چنانچه فردی بخواهد در این امنیت، آرامش و آسایش اخلال ایجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

دستگیری سه سارق موتورسیکلت در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت در سطح شهرستان شادگان اعتراف کردند.

وی همچنین از شهروندان خواست که موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی مانند سوییچ مخفی، قفل های دو شاخه چرخ، قفل و و زنجیر ضدبرش و دیگر قفل های ایمنی مجهز کنید و هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آن ها در اسرع اقدام شود.

دستگیری سارق منازل در آبادان با ۱۱ فقره سرقت

سرهنگ سید محسن تقی زاده پیرامون جزییات خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان آبادان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق را در این رابطه شناسایی و هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده گفت: متهم در بازجویی پلیس به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف و تعداد هفت نفر از شکات در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۹  فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انهدام باند سارقان موبایل قاپ در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در شهرستان ماهشهر، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی باند چهار نفره سارقان موبایل قاپ را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر ادامه داد: سارقان در بازجویی های به عمل آمده به ۲۱ فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار