تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۰۶۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک :
مسوولان با پرهیز از تبعیض، در اندیشه خدمت باشند
 فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: قوم‌گرایی آفت هر مسئولیتی است و متولیان امور باید با پرهیز از نگاه تبعیض آمیز ، برای خدمت خالصانه به مردم شهرستان تلاش کنند.

 پیمان جهانگیری روز یک شنبه در آیین تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک در فرمانداری گفت: مسئولیت ها در جامعه اسلامی ما امانت هستند و باید از این امانت به نحو شایسته برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی افزود : هر مسئولی باید منافع و صلاح مردم را در اولویت قرار داده و کارهای عام المنفعه را مورد توجه قرار دهد.

وی اظهار داشت: قوم گرایی و نگاه تبعیض آمیز به مردم آفت هر مسئولیتی است و باید با پرهیز از این نوع نگاه ، خدمت عادلانه به مردم را در اولویت قرار دهیم.

جهانگیری با تشریح ظرفیت های بخش مرکزی و الوار گرمسیری گفت: هماهنگی و همدلی جمعی برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها به نفع مردم و با هدف رونق اقتصادی ، رونق تولید ، بهبود شرایط اشتغال و ارتقای سطح زندگی عموم ضرورت دارد.

وی بیان کرد:خدمات زیادی طی سال های اخیر در حوزه توسعه زیرساخت های روستایی و شهری در این بخش ها صورت گرفته است و امیدواریم با تلاش بخشداران جدید در این بخش ها باید شاهد تحول بیشتری باشیم.

وی افزود:شناخت ظرفیت ها در بخش های مرکزی و الوار گرمسیری اساس تحقق پروژه ها و رفع مطالبات مردم است و انتظار می رود بخشداران جدید با آگاهی ، درایت و برنامه ریزی وارد عمل شوند.

در این آیین امیر دالوند بخشدار مرکزی اندیمشک تودیع و عباس پاپی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

عباس پاپی از بخشداری الوار گرمسیری تودیع و احمد قلاوندی به عنوان  بخشدار جدید این بخش معرفی شد، قلاوند پیش از این معاونت فرمانداری شوشتر را عهده دار بود.

شهرستان اندیمشک دارای بخش مرکزی با ۲ شهر و ۹ روستا و بخش الوار گرمسیری با ۱۷۸ روستا و ۲ شهر می باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار