تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۰۶۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدایی نیمی از بازیکنان اصلی صنعت نفت آبادان و بلاتکلیفی تیم
 تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل تیم بیش از ۵۰ درصد بازیکنان فصل گذشته خود را از دست داد.

 پس از استعفای  جمعی هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت عیسی آل‌کثیر، محمد قریشی، ناصر سالاری، سیروان قربانی، میلاد جهانی، عقیل کعبی، رضا جبیره، مصطفی احمدی، حسین ساکی، جعفر و مسلم مجدمی از این تیم خداحافظی کرده و به باشگاه‌های داخلی و خارجی پیوستند.

جدایی بازیکنان تیم صنعت‌نفت آبادان در حالی که پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیز از سوی فیفا بسته شده است شرایط این تیم را در لیگ برتر بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.

هفته گذشته وزیر نفت حمایت خود را از این تیم اعلام کرد تا نفتی‌ها در فصل پیش رو با دغدغه مالی مواجه نشوند اما اکنون و با این شرایط صنعت نفت تنها تیم بلاتکلیف لیگ برتر است که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خود را از دست داده و تاکنون بازیکنی را جذب نکرده است.

حمایت وزیر نفت از این تیم و باشگاه مردمی، گل طلایی محسوب می‌شود و حالا پس از مدت‌ها خبرهای ناامید کننده از باشگاه نفت آبادان، اعلام حمایت وزیر نفت، مرهمی بر دردهای این باشگاه است ولی رفتن بازیکنان تمام امیدها را کمرنگ کرد تا صنعت نفت باز به بلاتکلیفی گرفتار شود.

از دست رفتن شاکله اصلی تیم فوتبال صنعت‌نفت موجی از ناامیدی را بین هواداران خونگرم آبادانی ایجاد کرده و آنها با چندبار تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار تعیین تکلیف تیم محبوب خود شدند.

صنعت‌نفت که فصل گذشته را با اسکوچیچ فراتر از انتظار و در حد مدعی قهرمانی آغاز کرد رفته رفته نادیده گرفته شد و مشکلات مالی باعث شد این تیم نتواند در نیم فصل دوم تقویت شود و این نقطه آغازی بر از هم پاشیدگی برزیلی‌ها از آغاز نیم فصل دوم بود.

مرجع صدور رضایت‌نامه برای بازیکنان خوب تیم ، سوالی است که این روزها هواداران آبادانی از خود و مسوولان شهری آبادان می‌پرسند، با استعفای علی عیسی‌زاده مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان چه کسی رضایت نامه بازیکنان را صادر می‌کند.

با توجه به بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات برای باشگاه صنعت‌نفت آبادان رفتن بازیکنان این تیم ضربه جبران ناپذیری به پیکره صنعت نفت و هواداران این تیم وارد خواهد کرد و مشخص نیست صنعت‌نفت در فصل آینده با چه بازیکنانی وارد لیگ برتر خواهد شد.

نفتی‌ها که چند سالیست برای قرارگرفتن در رده‌های بالای جدول می‌جنگند و فصل گذشته نیز یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بودند با شرایط کنونی می روند تا در فصل آینده لیگ برتر در فهرست رده های پایین و درخطر سقوط لیگ قرار گیرند.

صنعت‌نفت اکنون به صادر کننده بازیکن و تقویت کننده دیگر تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده و دست خود را در پوست گردو می‌بیند، در حالی که سایر تیم‌ها از جمله تیم‌های دولتی در حال بستن تیمی قدرتمند هستند نفتی‌های آبادان نه اعضای هیات مدیره و نه مدیرعاملی برای مدیریت دارند، تمامی این مشکلات موجب دغدغه فکری و افسردگی هواداران  متعصب و کم توقع آبادانی شده است.

یک هوادار تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: باشگاهی که هیات مدیره و مدیر عامل ندارد چگونه رضایت نامه بازیکنان را صادر می‌کند؟

محمد عباسیان اظهار کرد: مدیریت باشگاه سال گذشته قرارداد بازیکنان را چگونه بسته که بازیکنان براحتی از تیم جدا شدند و در قبال فروش آنها چه سودی نصیب باشگاه شده است؟ 

وی افزود: هر ساله شاهد استعفای مدیر عامل باشگاه هستیم ولی در نهایت باز هم قراردادش تمدید می‌شود اما امسال شرایط بسیار اسفناک است و حضور این مدیر عامل هم نمی‌تواند دردی از دردهای تیم محبوب ما را دوا کند.

یک هوادار معترض آبادانی گفت: متاسفانه پنجره نقل و انتقالات برای صنعت‌نفت بسته شده و مشخص نیست این تیم در فصل آینده با چه بازیکنانی در لیگ شرکت خواهد کرد.

علی محسنی افزود:به نظر می‌رسد مسوولان از هم اکنون می‌خواهند تیم را راهی دسته یک کنند تا دیگر دغدغه تیمداری در لیگ برتر را نداشته باشند.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در این خصوص به ایرنا گفت: صنعت‌نفت در لیگ بیستم تنها نخواهد بود و در چند روز آینده تکلیف اعضای هیات مدیره و مدیر عامل این باشگاه مشخص خواهد شد.

سیدزین‌العابدین موسوی افزود: با توجه به کمبود وقت تا آغاز لیگ برتر باید تیمی در خور شان و توجه آبادان راهی لیگ برتر شود زیرا این تیم یکی از مهمترین و ارزشمندترین عناصر هویتی آبادان و مایه دلخوشی جوانان آن است.

وی افزود:در نشست شورای تامین مشکلات تیم وضعت تیم فوتبال صنعت‌نفت و انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار