تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۰۶۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور تیم فولاد اکسین در لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص نیست
  در حالی که فدراسیون کشتی مجوز برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی را دریافت کرده ، حضور تیم فولاد اکسین در رقابت های کشتی فرنگی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 بعد از صدور مجوز برگزاری بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از سوی وزارت بهداشت و ارائه پروتکل های بهداشتی مربوط به این رقابت ها، مسئولان سازمان لیگ در حال برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات هستند اما در این بین تیم فولاد اکسین خوزستان که پیش از این، آمادگی خود در این مسابقات را اعلام کرده بود به یکباره از حضور در رقابت ها انصراف داد. 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین اعلام کرده که به دلیل موافق نبودن ۲ نفر از اعضای هیات مدیره این شرکت، نمی‌توانند در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شرکت کنند، این در حالی است که آنها یک ماه پیش با کشتی‌گیران استان قرارداد رسمی ثبت کردند.

پس از اعلام حضور تیم فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، انگیزه و اشتیاق بسیاری در بین کشتی گیران جوان خوزستانی ایجاد شد و اهالی کشتی استان به موفقیت این تیم در رقابت ها امیدوار بودند اما اکنون شرایط به گونه ای دیگر است و کشتی گیران این تیم در حالت سردرگمی قرار دارند.

اسکندر عیسوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ناراحتی از شرکت فولاد اکسین به دلیل انصراف از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اظهار داشت: زمانی که فولاد اکسین برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد ما نگذاشتیم بهترین کشتی‌گیران استان به تیم‌های دیگر بروند بلکه از آنها خواستیم برای خوزستان افتخارآفرینی کنند اما بعد از یک ماه و در حالی که ترکیب تمام تیم ها بسته شده است، اعلام می کنند قصد تیمداری ندارند.

وی ادامه داد: ما این موضوع را از طریق فرماندار، نماینده مردم اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیگیری کردیم که متوجه شدیم ۲ نفر از اعضای این شرکت موافق حضور تیم در لیگ نیستند در حالی که ابتدا چیز دیگری به ما گفتند.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: سوال اینجاست که چرا ابتدا اعلام آمادگی کرده و سپس تصمیم خود را تغییر می دهند، بی شک عدم حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر ضربه جدی به کشتی گیران استان وارد کرده و باید پاسخگوی آنها باشند.

در ادامه مجید قائدی سرمربی تیم فولاد اکسین خوزستان گفت: ما به سختی و با کمترین مبلغ، کشتی گیران مطرح استان را در این تیم جمع کردیم تا برای استان به روی تشک رفته و افتخارآفرینی کنند لذا شایسته نیست که چنین برخوردی با آنها شود.

وی افزود: وقتی به مسئولان شرکت فولاد اکسین تماس می گیریم هیچ یک از آنها پاسخگو نیستند و ما اکنون تکلیف خود را نمی دانیم. مسئولان باشگاه در حضور رییس سازمان لیگ با کشتی گیران و کادر فنی قرارداد رسمی امضا کردند و تمام اسناد آن موجود است اما با این وجود انصراف خود را اعلام کردند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: امیدواریم مسئولان استان پیگیر این موضوع باشند تا هر چه زودتر تکلیف خود را بدانیم. ما یک تیم خوب بستیم و قطعا شانس قرار گرفتن روی سکو را داشتیم.

وی تصریح کرد: کشتی گیران ما با شنیدن این خبر بی انگیزه شده و اکنون سردرگم هستند. فدراسیون و هیات کشتی خوزستان در حال رایزنی هستند و امیدواریم این مشکل برطرف شود و کشتی گیران ما فرصت حضور در لیگ را داشته باشند.   

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار