تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید سه پوستر با موضوع محکومیت جهانی اهانت به پیامبر(ص) در آبادان
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آبادان گفت: در پی اقدام اهانت‌آمیز یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، فرشته تقیان هنرمند واحد تجسمی حوزه هنری آبادان سه اثر هنری در قالب پوستر با موضوع محکومیت این اقدام تولید کرد .

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، مولود اسفندیاری افزود: این سه پوستر در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری خوزستان به آدرس www.artkhuzestan.ir  بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به این سایت مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اقدام نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در بازنشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم، نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است که در پیام و کلام مقام معظم رهبری گناهی بزرگ و نابخشودنی عنوان شده و بار دیگر عناد و کینه شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت .

نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی نیز در صفحه نخست خود با انتشار مطلبی با عنوان "من شارلی هستم" اقدام به توهین به پیامبر اسلام (ص) نمود که با واکنش‌ مسلمانان روبرو شد. این نشریه یازدهم شهریور ماه امسال نیز بار دیگر اقدام به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز خود کرد.

رهبر معظم انقلاب چند روز قبل این اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

اقدام نشریه شارلی ابدو با محکومیت مقامات سیاسی و مذهبی کشور و برخی دیگر از مردم کشورهای اسلامی مواجه شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار