تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۰۶۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارقان به عنف تلفن همراه از بانوان اهوازی
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲ سارق به عنف تلفن همراه از سه زن با ۶ فقره سرقت در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

  سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف سریالی تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان اهواز که یکی از موارد سرقت به عنف از سه خانم بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی وگشت زنی هدفمند  ۲ سارق را در حال پرسه زدن برای سرقت از شهروندان شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: ۶ نفر از شاکیان به کلانتری مراجعه کرده و به صورت چهره به چهره سارقان را شناسایی کردند.

وی بیان‌کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به چهار فقره سرقت به عنف و ۲ فقره موبایل قاپی عادی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

کلیپ تیراندازی در فروشگاه مربوط به اهواز نیست

همچنین جانشین فرمانده انتظامی اهواز  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کلیپ های خشونت آمیز منتشر شده در فضای مجازی با موضوع ناامنی در اهواز اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی در این روزها به بستری برای نشر شایعات و ایجاد رعب و وحشت در جامعه تبدیل شده که برخی افراد با اهداف خاص سعی در ناامن جلوه دادن، مناطق مختلف این شهرستان دارند.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود : در روزهای اخیر کلیپی با موضوع حمله مسلحانه و مورد اصابت قرار دادن فردی در یکی از فروشگاه های مواد غذایی دریکی از مناطق اهواز در فضای مجازی منتشر شده که این حادثه مربوط به خوزستان و کلانشهر اهواز نیست.

ادامه داد: همچنین در کلیپ دیگری صحنه سرقت خودروی یک خانم در فضای مجازی استان منتشر شد که این سرقت نیز مربوط به اهواز نیست و شهروندان باید نسبت به این فضا هوشیارتر باشند.

وی بیان کرد: همچنین پیش از این سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در فضای مجازی استان دست به دست می شود که این نیز متعلق به خوزستان نیست و  افرادی با هدف ایجاد رعب و وحشت در جامعه اقدام به انتشار این کلیپ کرده اند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان اهواز با کمک نیروهای متخصص خود به زودی نشر دهندگان این شایعات را مانند دفعات قبل شناسایی و به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

وی بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم تمامی اخبار را از رسانه‌های رسمی استان دنبال کنند و برای پیگیری موضوعی تنها به فضای مجازی اکتفا نکنند چرا که افراد سودجو با اهداف شوم سعی در ایجاد ناامنی در این شهرستان دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار