تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۰۶۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهلت یک هفته‌ای برای ارائه شکایات دور دوم انتخابات مجلس
رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات خوزستان گفت: چنان چه کسی از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشد می تواند از روز اخذ رای به مدت یک هفته شکایت مستند خود را به دفتر هیات نظارت استان یا به دبیرخانه شورای نگهبان در تهران تحویل دهد.

ابوالحسن معماری در خصوص اطلاعیه شماره ۱۷ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم، اظهارکرد: در اجرای تبصره یک ماده ۶۸ قانون انتخابات چنان چه کسی از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشد می تواند از روز اخذ رای به مدت یک هفته یعنی از ۲۱ تا ۲۷ شهریورماه شکایت مستند خود را به هیات نظارت استان به آدرس اهواز، کیانپارس خیابان ۱۰ غربی نبش عیدون دفتر نظارت بر انتخابات استان یا به دبیرخانه شورای نگهبان به نشانی تهران، خیابان امام خمینی(ره) رو به روی دانشکده افسریه امام علی (ع) خیابان فلسطین جنوبی تحویل دهد.

 وی بیان کرد: افراد نیز باید شکایت خود را به صورت حضوری به دو آدرس اعلام شده تحویل دهند. ضمن این که به استناد همین تبصره ماده ۶۸ قانون انتخابات، هیات مرکزی به شکایتی رسیدگی می کند که مشخصات شاکی شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره کارت ملی، شماره تلفن، شغل و نشانی کامل و اصل امضای شاکی در برگ شکایت وجود داشته باشد.

رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، از تمام مردم حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه که در دور دوم انتخابات شرکت کردند و تمام دست اندرکاران امر انتخابات قدردانی کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار