تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۰۶۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی خودرو در جاده شوشتر-گتوند یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت
  رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند گفت: واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده شوشتر- گتوند حوالی روستای شهرک پنجم گتوند منجر به فوت زن ۵۰ ساله و مصدومیت مرد ۳۰ ساله و ۲ زن ۱۷ و ۳۷ ساله شد.

عیسی بشیری با بیان اینکه این حادثه عصر دیروز به این مرکز اعلام شد، افزود: نیروهای فوریت های پزشکی گتوند با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس از شوشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه زن ۵۰ ساله در محل حادثه فوت کرد، ادامه داد: مرد ۳۰ ساله و خانم ۱۷ ساله برای درمان به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند و خانم ۳۷ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

 چهاردهم شهریورماه در جریان تصادف خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در جاده کوشکک در بخش مرکزی گتوند ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

دوازدهم شهریورماه نیز در تصادف ۲ خودروی پراید در جاده مهمانشهر شهید محسن بنی نجار در بخش مرکزی گتوند سه خانم ۱۵، ۱۸ و  ۴۵ ساله و ۲ مرد ۲۲ و ۵۲ ساله مصدوم شدند.

بخش زیادی از جاده های شهرستان گتوند به علت عرض کم، پیچ های زیاد، تاریکی در شب و حجم بالای تردد شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

ساماندهی و ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده های حادثه خیز شهری و روستایی شهرستان گتوند مطالبه مهم شهروندان از مسئولان شهرستانی و اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار