تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۰۶۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار هواشناسی خوزستان نسبت به ناپایداری هوا در شمال شرق و شرق
  اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بالا بودن ضرایب ناپایداری هوا در مناطق شمال شرق و شرق استان از بعد از ظهر امروز شنبه هشدار داد.

 در این هشدار آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری همراه با تشکیل ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده و رعد و برق در ساعاتی از بعد از ظهرها همراه با وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر روز دوشنبه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواخر هفته جاری با شدت و ضعف جریانات جنوبی و مرطوب سبب افزایش رطوبت همراه با مه در قسمت‌های جنوبی و مرکزی استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری بیان کرد: میزان رطوبت روز شنبه در هندیجان ۸۹، ماهشهر ۷۸، گتوند ۶۸، کشاورزی اهواز ۶۵، شوش ۶۲، آبادان و شادگان ۵۹، اهواز ۵۲، بستان ۵۱، بهبهان و دزفول ۵۰ و امیدیه ۴۵ درصد گزارش شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با  ۴۷.۶ و  دهدز با ۲۳.۲ به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۴۴.۲ و حداقل ۲۴.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سبزه زاری ادامه داد: شرجی از اوایل هفته گذشته خوزستان را فرا گرفته  و میزان رطوبت پنج نقطه استان در روز جمعه بالای ۸۰ درصد اعلام شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار