تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۰۶۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تجمع کردند
  جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز شنبه با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره و معرفی مدیر عامل این باشگاه را خواستار شدند.

  در حالیکه کمتر از ۴۰ روز به آغاز بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور باقی نمانده و تیم‌های حاضر در لیگ برتر با معرفی کادر فنی و جذب بازیکنان مورد نظر تمرین آمادگی را آغاز کرده اند، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از استعفای مدیر عامل همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد.

زردپوشان لیگ برتر فوتبال ایران که فصل قبل را با خاطره خوب به پایان رساند در آستانه آغاز لیگ برتر هنوز اعضای هیات مدیره، مدیر عامل و سرمربی خود را نشناخته و این مشکل اعتراض هواداران این تیم را در پی داشته است.

بیش از ۵۰ نفر از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که نسبت به وضعیت بلاتکلیف هیات مدیره و مدیر عامل این باشگاه معترض می باشند با تجمع مقابل فرمانداری آبادان اظهار داشتند: شرایط کنونی تیم صنعت‌نفت آبادان نگران کننده است زیرا تیم برای حضور در لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد و هر روز به تعداد بازیکنان جدا شده از این تیم اضافه می‌شود.

آنها اظهار می‌داشتند: در حالی که مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا داده چه کسی رضایت‌نامه بازیکنان جدا شده از تیم را صادر می‌کند و این مایه تعجب هواداران این تیم آبادانی است.هنوز هیات مدیره باشگاه مشخص نیست و معلوم نیست نوع قرارداد بازیکنان به چه شکل بسته شده  که آنها پس از یک سال حضور در این تیم براحتی از تیم جدا می‌شوند.

یکی از هواداران نگران نفت آبادان گفت: کمتر از یک ماه از پایان لیگ گذشته ولی وزارت نفت در معرفی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل زمان را از دست داده است و این در حالی است که هواداران نگران وضعیت این تیم هستند.

فرهاد قیم اظهار داشت: از فرماندار ویژه آبادان و استاندار خوزستان انتظار داریم با ورود به مشکلات تیم صنعت نفت تکلیف این تیم را مشخص کنند زیرا زمان برای این تیم با سرعت در حال سپری شدن است.

یکی دیگر از طرفداران تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است ولی این تیم با نامهربانی و بی‌تدبیری مسوولان بخصوص وزارت نفت مواجه است و در حالی که پنجره نقل‌  و انتقالات برای این تیم بسته شده تمام داشته‌های فصل گذشته این تیم یکی پس از دیگری کوچ کردند.

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: هفته گذشته وزیر نفت به حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل آینده موافقت کرد تا این تیم دغدغه مالی نداشته باشد.

جلیل مختار اظهار داشت: دوشنبه هفته جاری نیز نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با مسوولان وزارت نفت برای تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان نشستی خواهند داشت تا تیم برای حضور در لیگ آینده آماده شود.

وی افزود: مردم آبادان حق دارند نگران آینده تیم محبوب خود باشند و ما نیز برای رفع دغدغه آنها و شکوفایی مجدد تیم صنعت نفت تلاش خواهیم کرد.

در پایان این تجمع چند نفر از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات این تیم با فرماندار این شهرستان به گفت و گو نشستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار