تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۶۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکار خوزستانی در مسابقات مجازی تکواندو کشور صاحب مدال شد
  مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان گفت: بانوی تکواندوکار خوزستانی در رقابت های آنلاین کشوری موفق به کسب نشان برنز شد.

احمد اناری اظهار داشت: این رقابت ها در ۲ گروه مردان و زنان و در آیتم‌های "آپ دولیوچاگی" و "دولیوچاگی" به صورت رکوردی، با ۱۱۰ جایزه ارزشمند برای ورزشکاران کل کشور برگزار شد.

وی افزود: پس از داوری ویدئوهای ارسالی شرکت کنندگان، لیلا عنافچه ورزشکار خوزستانی در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و در بخش "آپ دولیوچاگی" موفق به کسب نشان برنز شد.

اناری گفت: در این رقابت‌ها بیش از سه هزار تکواندوکار در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ سال و بالای ۱۹ سال و رده‌های کمربند سفید، سبز و آبی برای ضربه آپ دولیوچاگی و رده کمربند قرمز به بالا برای ضربه دولیوچاگی با ارسال ویدئو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: به نفرات اول تا سوم مشترک مدال و حکم قهرمانی اعطاء خواهد شد همچنین به نفرات اول تا نهم هر رده سنی جوایز نقدی اهدا می شود.

مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان گفت: بهار محمدهیودی، ورزشکار پاراتکواندوکار خوزستانی جزو شرکت کنندگان حاضر در بخش "آپ دولیوچاگی" و رده سنی زیر ۱۴ سال بود که به مقام هفتم دست یافت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار