تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۶۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمک ۲۶۵ میلیارد ریالی خیرین به دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  رییس دانشگاه فنی وحرفه‌ای از حمایت و کمک‌های خیرین برای تکمیل آموزشکده پسران دزفول و احداث خوابگاه دختران اهواز به ارزش بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال خبر داد.

  ابراهیم صالحی عمران گفت: تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار برای تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اهواز با حضور نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی و خیرین به ارزش بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال به امضا رسید.

وی در باره جزییات این تفاهم نامه اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای ۳۹۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در مدت اجرای ۱۲ ماه احداث کنند.
صالحی عمران افزود: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه ای انجام می شود و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط های آموزشی در تمامی مراحل هستند.
رییس دانشگاه فنی وحرفه ای همچنین با اشاره به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی عنوان کرد: دو تفاهم نامه دیگر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و ۶۰ میلیارد ریال در شهر قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آنها آغاز شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار