تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۲۰۶۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری بندرماهشهر سامان‌دهی کانال‌های روباز شهرک طالقانی را تسریع دهد
امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: با وجود وعده‌های مکرر شهرداری و شورای شهر بندرماهشهر برای اتمام پروژه کانال‌های روباز شهرک طالقانی که بلای جان اهالی منطقه شده است، پروژه بسیار به کندی پیش می‌رود، تعلل در این رابطه پذیرفته نیست‌.
 حجت الاسلام  سید سلمان هاشمی در خطبه‌های این هفته شهرک طالقانی بندرماهشهر با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد مسئولین شهری اظهار کرد: در بندرماهشهر مدیرانی فاسد توسط قوه قضائیه شناسایی شدند و ان شاء الله در آینده نه چندان دور برای مردم معرفی خواهند شد. اما یک سوال همیشه در اذهان عمومی نقش بسته و آن این است که چرا هیچ مدیری با اتمام دوره مدیریت خود بازخواست نمی‌شود؟

 وی افزود: باید روشن شود در طی این دوره مدیریت چه کرده‌است؟ و چه کارهایی که باید انجام می‌‌داده و انجام نداده است؟ در بعضی موارد هم دیده شده این مدیر بدون حساب و کتاب به مدیریت بالاتر هم ارتقاء پیدا کرده؟!

امام جمعه شهرک طالقانی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری بندرماهشهر در عدم سامان‌دهی کانال‌های روباز این شهرک خاطرنشان کرد: ضرورت دارد شورای شهر بر عملکرد شهرداری‌ نظارت دقیق‌تری داشته باشند؟ لایروبی کانال‌های روباز یکی از معضلات اهالی شهرک طالقانی شده است که بیش از سایر مناطق شهرستان از معضل عدم وجود سیستم فاضلاب شهری رنج می‌برند.

هاشمی اضافه کرد: علیرغم وجود منابع مالی کافی و نیز پیشرفت‌های حاصل شده در این زمینه، هنوز بصورت سنتی و آن هم در حد خیلی ضعیف خدمات شهری از جمله لایروبی جوی‌های روباز انجام می.شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها و ماشین‌های مکانیزه‌ایی وجود دارند که می‌توان از آنها استفاده کرد ولی چرا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؟ چرا شورای شهر در این خصوص اقداماتی را صورت نمی‌دهد.

خطیب جمعه شهرک طالقانی عنوان کرد: کانال دفع آب‌های سطحی ورودی شهرک که به متراژ 20 تا 30 متر باقی‌مانده به بهانه اتمام قرارداد نیمه کاره مانده است، در صورتی که می‌توانستند با قرارداد متمم این پروژه را به اتمام برسانند، با وجود برقراری تماسی که با شهردار و ریاست شورا داشتم وعده اتمام آن را دادند اما تاکنون محقق نشد.

وی در ادامه متذکر شد: آیا شورای شهر بندر ماهشهر شورای مردم و شهر است که می بایست منفعت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد یا شورای شهرداری است؟

 امام جمعه شهرک طالقانی در پایان یادآور شد: خطوط فرسوده که زیر منازل مردم در نزدیکی خیابان تختی قرار دارند و خطرات جانی و مالی را در پی دارد باید از مدار خارج شوند و در خیابان فشار قوی لوله گذاری جدیدی صورت بگیرد تا مشکل آب مردم مرتفع شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار