تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۰۶۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی صنعت نفت آبادان بدون سرمربی/ فصل بحرانی نقل و انتقالاتی نفتی‌ها
صنعت نفت آبادان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد و تعدادی از بازیکنانش را هم از دست داده است.

  صنعت نفت آبادان فصل گذشته عملکردی نسبتاً خوب را از خود به نمایش گذاشت و در رده هفتم قرار گرفت. آن‌ها فصل گذشته را با اسکوچیچ آغاز کردند و در پایان فصل با بهنام سراج کار خود را به پایان رساندند و در مجموع ۴۱ امتیاز به دست آوردند تا از بهترین رتبه را در تمام ادوار حضور خود در لیگ برتر به ثبت برساند. اما نفت آبادان این روزها در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

در حالی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند و بازیکنان جذب تیم‌های مختلف می‌شوند اما صنعت نفت آبادن نه سرمربی دارد و نه تکلیف مدیریتش مشخص است. البته صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری باشگاه به پالایش نفت آبادان شده است که در نهایت باید دید این واگذاری به کجا خواهد رسید.

بازیکنان خروجی

عیسی آل کثیر، ناصر سالاری

آل کثیر اولین خروجی نفتی ها بود که در نیم فصل اول هم شایعاتی مبنی بر جدایی او مطرح بود که در نهایت این مهاجم در پایان فصل از جمع نفتی‌ها جدا شد و به پرسپولیس پیوست. ناصر سالاری دیگر خروجی صنعت نفت از بهترین سنگربان‌های فصل گذشته لیگ برتر نامیده شد که با جدایی از جمع آبادانی‌ها به مس رفسنجان پیوست. علاوه بر این بازیکنان احتمال جدایی چند بازیکن دیگر نیز وجود دارد. میلاد جهانی بهترین پاسور لیگ و جعفر سلمانی با پیشنهاداتی مواجه شده‌اند و احتمالا از این تیم جدا خواهند شد.

بازیکنان ورودی

-

نفتی‌ها نه تنها هیچ بازیکنی جذب نکرده‌اند بلکه هنوز تکلیف سرمربی این تیم هم مشخص نشده است چرا که دیگر سراج هدایت این تیم را به عهده ندارد. پیش از این که سرمربی نفتی‌ها مشخص شود، ابتدا باید وضعیت مدیریت باشگاه آبادانی نیز مشخص شود چرا که پس از پایان فصل مدیران صنعت نفت استعفا دادند و این باشگاه هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

مهم‌تر از جذب بازیکن، مشخص شدن تکلیف آبادانی‌ها است. هواداران خون گرم و پرشور آبادانی با حضورشان همواره تنور لیگ برتر را داغ‌تر و حضور تیم صنعت نفت همیشه لیگ را جذاب‌تر کرده است. جنوبی‌ها نمی خواهد تیمشان را در وضعیت بحرانی ببینند و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای صنعت نفت رخ خواهد داد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار