تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۶۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت فولاد:
نکونام به فولاد وفادار است / هواداران منتظر خبرهای خوب باشند
  مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان این که هواداران نگران وضعیت تیم فوتبال فولاد نباشند، گفت: نکونام دغدغه تیم و باشگاه را دارد و قرارداد رسمی بین او و باشگاه برای لیگ بیستم منعقد شده و به فولاد نیز وفادار است.

علی محمدی  درخصوص نگرانی هواداران درباره وضعیت تیم فولاد باتوجه به صحبت‌هایی در خصوص مذاکره برخی باشگاه‌ها با جواد نکونام، اظهارکرد: خدا را شکر فولاد در فصل نوزدهم خوب کار کرد و آقای نکونام جزو مربیان حرفه‌ای و باتجربه است که فصل قبل، او و آقای آذری از محوری‌ترین افراد در رساندن فولاد به رتبه سوم و راه‌یابی تیم به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بودند. 

نکونام با فولاد قرارداد رسمی امضا کرده است

وی بیان کرد: البته وقتی یک مربی خوب عمل می‌کند، طبیعی است که همه باشگاه‌ها دوست دارند که آن مربی را داشته باشند و بر این اساس نیز با او مذاکره می‌کنند اما این که باشگاهی با نکونام تماس بگیرد دلیلی نمی‌شود که این مربی به آن‌ها جواب مثبت داده باشد. نکونام دغدغه تیم و باشگاه را دارد و قرارداد رسمی بین او و باشگاه برای لیگ بیستم منعقد شد و به فولاد وفادار است. ضمن این که ما از او حمایت می‌کنیم.

خبرهای خوبی در راه است

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: آقای نکونام در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر است و روز گذشته نیز با چند بازیکن مذاکره داشت که طی روزهای آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود. با خیلی از بازیکنان مذاکره کرده‌ایم و خبرهای خوبی در راه است که هواداران طی روزهای آینده خواهند شنید. همچنین هواداران نگران نباشند زیرا آقای آذری و نکونام در حال انجام کارها به بهترین شکل هستند و همه به دنبال موفقیت فولاد هستیم.

آذری و نکونام به کار خود در فولاد ادامه می‌دهند

وی با تاکید بر اینکه آقای آذری و نکونام به کار خود در فولاد ادامه می‌دهند و شرکت فولاد نیز از این نفرات حمایت کامل دارد، افزود: همه نیز دست به دست هم می‌دهیم تا ان‌شاءالله تیم خوبی برای لیگ بیستم و حضور در آسیا بسته شود و هیچ جای نگرانی نیست. آذری یکی از مدیران ورزشی خیلی خوب و حرفه‌ای فوتبال ایران است که او نیز خوزستان را دوست دارد و علاقه‌مند به کار در فولاد است. البته تیم‌های مختلفی همچون استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن نیز طی هفته‌های گذشته با ما مذاکره داشتند که اجازه دهیم آذری به این باشگاه‌ها برود که مخالفت کردیم زیرا آذری جزو سرمایه‌های فوتبال است و باید از این ظرفیت برای ارتقای فولاد استفاده شود.

مسابقه هزینه بین باشگاه‌ها!

محمدی بیان کرد: فضای مذاکره با بازیکنان نباید خیلی پر سر و صدا و با هیاهو باشد اما چهار تیمی که باید در باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند، مجبور هستند که هر چه سریع‌تر لیست خود را به فیفا ارائه دهند و تا این تیم‌ها کار خود را شروع کردند، فضا کمی بهم ریخت. همچنین باتوجه به قانون منع حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران، قیمت بازیکنان افزایش پیدا کرده است و بین باشگاه‌ها نیز مسابقه‌ای در خرج کردن به وجود آمده است. در هر صورت باید هر بازیکنی به قیمت خود خریداری شود. من در جریان فعالیت‌های آذری و نکونام برای موفقیت فولاد هستم و خیلی تلاش می‌کنند. ان‌شاءالله هواداران طی روزهای آینده نتایج را می‌بینند و قطعا خوشحال خواهند شد.

بودجه خوب فولاد برای لیگ بیستم

وی با بیان اینکه برای فصل بیستم فولاد بودجه خوبی در نظر گرفته‌ایم، گفت: برای لیگ بیستم کاهش بودجه نداریم و نسبت به فصل قبل نیز بودجه خیلی خوبی تعیین کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم بازیکنان باکیفیتی را جذب کنیم. ضمن اینکه وظیفه داریم از پتانسیل و بومی‌های خوزستان به ویژه از رده‌های سنی مختلف فولاد استفاده کنیم. بازیکنان و جوانان خوبی در لیگ نوزدهم توسط آقای نکونام شناسایی شدند که به آن‌ها میدان داده شد و خود را خوب نشان دادند. این نفرات با ما قرارداد دارند، ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان خوب لیگ هم جذب خواهند شد و ان‌شاءالله تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر و آسیا خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره این نگرانی که مبادا فولاد همچون سال‌های قبل که پس از موفقیت راه افول را در پیش می‌گرفت، در لیگ بیستم نیز دچار چنین مشکلاتی شود نیز گفت: فولاد به سال‌های قبل بر نمی‌گردد و تمام تلاش ما این است که فولاد هر فصل بهتر از فصل قبل خود باشد.

اولویت اول ما حفظ شاکله تیم است

وی درباره جدایی شهاب گردان از فولاد و مذاکره استقلال با فرشاد احمدزاده نیز گفت: گردان باتوجه به اینکه خانواده‌اش در اصفهان بودند، به ذوب آهن رفت. ضمن اینکه احسان مرادیان نیز گلر خیلی خوبی است اما تلاش می‌کنیم دروازه‌بانی را جایگزین گردان کنیم که در حد نام فولاد و از گلرهای خوب کشور باشد. دو سه گزینه مطرح است که احتمالا تا امشب با یکی از این نفرات قرارداد می‌بندیم. فرشاد احمدزاده نیز با استقلال مذاکره داشته است ولی ان‌شاءالله او را نگه می‌داریم و نگرانی وجود ندارد. اولویت اول ما حفظ شاکله تیم در لیگ بیستم است.

پیگیر رفع مشکل پنجره نقل و انتقالات باشگاه هستیم

محمدی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فولاد نیز عنوان کرد: در این زمینه صحبت و مذاکره داشته‌ایم و باشگاه اقدامات حقوقی را انجام داده است و پیگیر هستیم که این مشکل نیز حل شود.

اتفاق خاصی برای تیم‌داری فولاد در فوتبال بانوان نیفتاده است

وی درباره تیم‌داری باشگاه فولاد در فوتبال بانوان، گفت: سیاست شرکت فولاد، کار در بخش حرفه‌ای ورزش آقایان است. البته یکسری صحبت‌ها برای تیم‌داری در فوتبال بانوان شده است ولی باید روال قانونی خود را طی کند و در هیات مدیره مطرح و نظر داده شود. اما آن چه مشخص است، سیاست باشگاه فولاد سرمایه‌گذاری در ورزش آقایان است. به هر حال هنوز اتفاق خاصی در زمینه تیم‌داری در فوتبال بانوان نیفتاده است اما با آقای آذری صحبت داشتم که روی این موضوع جهت ارائه در جلسه هیات مدیره، بررسی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: عاشق ورزش و فوتبال هستم و تلاش می‌کنم با همکاری همکارانم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم که باعث آبروی فوتبال خوزستان در لیگ برتر و فوتبال ایران در آسیا باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار