تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۰۶۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش باشگاه فولاد خوزستان برای باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات
 مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: تمام تلاشمان را برای باز شدن پنجره داخلی و خارجی نقل و انتقالاتی باشگاه انجام می‌دهیم.

  عارف عارف‌نیا روز دوشنبه در خصوص پرونده آکاهوشی بازیکن ژاپنی فولاد در لیگ هجدهم گفت: پنجره بین‌المللی باشگاه به دلیل بدهی به آقای آکاهوشی بسته است، در حالی که باشگاه فولاد تمامی مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت و اسناد و مدارک مثبته خود را به فیفا ارسال کرده اما متاسفانه تاکنون جوابی از فیفا نگرفته است.

وی در این خصوص ادامه داد: این موضوع به زودی با تلاش تیم حقوقی باشگاه حل می‌شود و هواداران اصلا نگران بسته شدن پنجره نقل وانتقالات بین‌المللی باشگاه نباشند.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد همچنین درباره بسته شدن پنجره داخلی نقل و انتقالات باشگاه  افزود: در خصوص مسأله آقای بلبلی، باشگاه فولاد مجددا تمام ادله جدید خود را آماده می‌کند تا اعاده دادرسی انجام شود. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا در دادگاه حکمیت عالی ورزش فدراسیون، این رای را تغییر دهد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با کسب ۵۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی جای گرفت و جواز صعود به جام باشگاه های آسیا را دریافت کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار