تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۵۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۶۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته ‌امداد خوزستان اهدا شد
  معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت:۱۶۰ سری جهیزیه با همکاری مجمع فرهنگ ایثار و آثار دفاع مقدس و موسسه خیریه خدام الرضا(ع) به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مناطق محروم خوزستان اهدا شد.

 محمدرضا علیپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کمک به ازدواج زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم بنیان نهاد خانواده افزود: برای تهیه این تعداد جهیزیه، اعتباری بالغ بر۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان ادامه داد: با هم افزایی ایجاد شده نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد طی روزهای آینده در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به خانه بخت می روند.

وی تلاش کمیته امداد را در راستای ایجاد زمینه لازم برای ازدواج موفق و زندگی پایدار دانست و گفت: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان در شرف ازدواج، دوره های آموزشی نیز با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت های زندگی اسلامی، تربیت فرزند، مدیریت اقتصادی و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.

علیپور بیان کرد: مهیا کردن شرایط ازدواج برای جوان تحت حمایت، عزم همگانی را طلب می‌کند؛ خیران و نیکوکاران به منظور تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج زوج های جوان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز کمیته امداد تحویل دهند.
پیش از این نیز در ۲۷ مردادماه ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از سوی شرکت فولاد خوزستان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت، به زوج‌های جوان استان خوزستان اهدا شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار