تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۰۵۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مذاکره با بازیکن در هتل تاسف آور است/شان باشگاه را پایین نیاورید
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مذاکره با بازیکن در هتل تاسف آور است.

مسئولان باشگاه استقلال شب گذشته در هتل آزادی مذاکراتی با چند بازیکن و مربی انجام دادند. وریا غفوری، رشید مظاهری و شاهین طاهرخانی سه بازیکنی بودند که در کنار رسول خطیبی شب گذشته در جلسه با مدیران استقلال شرکت کردند و خبر مذاکره آنها رسانه ای شد.

این در حالی است که در هتل مزبور، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم حضور داشت.

آذری درباره حضورش در هتل آزادی خبرنگار مهر، گفت: معمولا وقتی برای انجام کارهای اداری باشگاه به تهران می آیم، در هتل آزادی استراحت می کنم. ولی وقتی شب گذشته این همه بازیکن و مدیر برنامه را در هتل دیدم، شوکه شدم. از این اتفاق تاسف خوردم. 

وی افزود: معمولا هتل محل برگزاری مراسم عقد و عروسی است. اینکه یک باشگاه بزرگ برای انجام مذاکره، هتل را انتخاب می کند جای تعجب دارد و شان آن باشگاه را پایین می آورد. هر باشگاه برای خودش ساختار حقوقی دارد و بهتر است مذاکرات درون همان باشگاه یا سازمان های مربوطه انجام شود. 

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: البته در این زمینه پیشرفت داشته ایم و از مذاکرات در کافی شاپ به مذاکرات در هتل رسیده ایم! همین کارها است که شان باشگاه را پایین می آورد. 

آذری یادآور شد: من روز گذشته برای پیگیری بحث محرومیت فولاد از نقل و انتقالات به فدراسیون رفتم و در شرکت فولاد هم حضور یافتم تا قرارداد چند بازیکن را تمدید کنیم. سه، چهار بازیکن ما از شمال کشور هستند و صلاح نبود تا اهواز بیایند؛ برای همین مذاکرات را در شرکت فولاد که باشگاه ما زیر مجموعه اش است انجام دادیم. 

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات هم گفت: ما لایحه دفاعی را به کمیته محترم استیناف فرستاده بودیم و تعجب می کنم که چطور این لایحه به کمیته نرسیده بود. به هر حال ادله جدیدی داریم که تا عصر امروز آنرا به آقای بهاروند ارجاع می دهیم تا اعاده دادرسی شود. به رفع محرومیت فولاد خوشبین هستم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار