تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۰۵۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهام جو ، مرجع آموزش ، تحلیل و بررسی بازار بورس ایران

سهام جو مرجعی متفاوت با هدف ارائه مطالب با کیفیت آموزشی، اخبار و تحلیل بازارهای مالی می باشد. سهام جو متشکل از تیمی جوان، متعهد و با سابقه در زمینه بازارهای مالی، فراتر از یک نام تجاری و تبلیغاتی بوده و سعی در ارتقا و اعتلای فرهنگ و دانش سرمایه گذاری در بازارهای مالی دارد. در این راستا بر آن شدیم تا در کلیه زمینه های مربوطه اعم از تحلیل فاندامنتال بازار بورس، تحلیل تکنیکال بازار بورس، تحلیل و بررسی بازارهای مالی بین المللی مانند فارکس، روانشناسی معامله گران و حوزه های کاربردی مرتبط، به صورت تخصصی از بهترین کارشناسان استفاده نماییم. هدف نهایی ما در این مجموعه ارائه به روزترین و کارآمدترین متدهای معامله گری منطبق با شرایط کاری و روحی معامله گران و همچنین جو حاکم بر بازار بوده و در این مسیر سعی داریم تا خدمات آموزشی خود را به نحوی ارائه نماییم که برای همگان کاربردی و در دسترس باشد.

خدمات سهام جو :

مجله تحلیلی بورس : آخرین و بروزترین تحلیل های کارشناسان سهام جو در خصوص بازار سرمایه ( بورس )

آخرین اخبار بازار سرمایه : سرخط مهم‌ترین اخبار و  گزارش‌های خبری سرویس بازار سرمایه ( بورس )

اینفوگرافی های سهام جو : آخرین اینفوگرافی های اختصاصی سهام جو

تحلیل سهام : آخرین تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال کارشناسان سهام جو

امید است دست در دست هم و با کمک خداوند متعال بتوانیم گام‌های متفاوتی در راستای این مهم برداشته و خدماتی بی بدیل و انحصاری ارائه نماییم.

سلب مسئولیت:

بازارهای مالی محیطی پرریسک بوده و هرگونه فعالیت و سرمایه گذاری در آن نیازمند دانش تخصصی می باشد .مطالب ارائه شده در این سایت بر اساس تحلیل های فنی و اخبار اقتصادی موثق داخلی بوده و سهام جو هیچگونه فعالیتی در خصوص ارائه ی سیگنال خرید و فروش سهام در هیچ شبکه ی اجتماعی نداشته و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص  محتوای ارائه شده ندارد.

سهام جو، جستجوی سهم تو

:
:
:
آخرین اخبار