تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۰۵۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش حضوری در مدارس روستایی با تراکم دانش‌آموزی کمتر از ۵۰ نفر
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در مدارس عشایری و روستایی که کمتر از ۵۰ دانش‌آموز وجود دارد، کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهند شد.

کوروش مودت در حاشیه برگزاری آیین بازگشایی مدارس خوزستان که امروز (۱۵ شهریورماه) در ماهشهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شیوه‌نامه آموزش و پرورش، کلیه سناریوها پیش‌بینی شده است. به همه مدیران اعلام کردیم بر اساس اختیاری که به شورای مدرسه برای زوج و فرد کردن و چرخشی کردن داده شده، می‌توانند برای اجرای شیوه‌نامه، دانش‌آموزان کلاس را تقسیم کنند تا یک روز در میان در مدرسه حضور پیدا کنند.

  وی بیان کرد: دو هفته اول بازگشایی مدارس برای این است که همکاران و مدیران ما فرآیند آموزش را بررسی و پس از آن تغییرات را اعمال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر لزوم کاهش تراکم دانش‌آموزی، افزود: در مدارس عشایری و روستایی که کمتر از ۵۰ دانش‌آموز وجود دارد، کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهند شد.

وی بیان کرد: در سرویس‌های مدارس و کلاس‌ها، شیوه‌نامه‌ها کاملاً رعایت خواهند شد. به معلمان، مربیان و معاونین توصیه شده در زنگ تفریح نظارت کنند. همچنین نباید در ورود و خروج تجمعی صورت گیرد. دانش‌آموزان ملزم به استفاده از ماسک هستند اما هر دانش‌آموزی نیز بدون ماسک بود، مدارس را ملزم کردیم که ماسک در اختیار دانش‌آموز قرار دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار