تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۲۰۵۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بورسیه تحصیلی ۲۸۲ دانش‌آموز محروم در ماهشهر
  رئیس آموزش و پرورش ماهشهر از بورسیه تحصیلی ۲۸۲ دانش‌آموز مستعد محروم در این شهرستان خبر داد.

مجتبی دیناروند در آیین بازگشایی مدارس خوزستان که امروز (۱۵ شهریور) در دبستان امام هادی (ع) ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در ماهشهر ۲۸۲ دانش‌آموز بورسیه تحصیلی می‌شوند. دانش‌آموزانی که بورسیه می‌شوند مستعد هستند و عمدتاً خانواده‌های محرومی دارند.

 وی افزود: همچنین به دنبال دیدار سردار سلامی در ماه‌های گذشته، ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سپاه و اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان برای خرید تجهیزاتی برای مدارس شهرک طالقانی و شهر چمران اختصاص یافت و توزیع خواهند شد. همچنین دو مدرسه ۱۲ کلاسه و ۱۰ کلاسه در مناطقی که فاقد مدرسه بودند، کلنگ‌زنی شدند و ساخت آن‌ها تا ۲ ماه آینده آغاز می‌شود.

وی گفت: همچنین امسال ۷۰۰ میلیون تومان برای تقویت دانش‌آموزان کنکوری با اولویت مناطق حاشیه‌ای هزینه خواهد شد.

 همچنین ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، اظهار کرد: در طول این سال‌ها، انقلاب در معرض توطئه‌های دشمنان بوده، آنچه انقلاب اسلامی را از همه توطئه‌ها به اوج قله عزت رساند، عوامل متعددی بودند اما دو عامل نقش اساسی داشتند؛ اولین عامل نقش رهبران انقلاب و دومین عامل حضور همیشگی مردم است، با وجود همه فشارها و تهدیدها مردم همواره پای انقلاب ایستادند. در حوادث اخیر از جمله کرونا، رسانه‌های معاند دوگانگی‌های متعددی از جمله دوگانه نان و جان را مطرح کردند. همچنین در ایام محرم دوگانگی دین و سلامت مردم را مطرح کردند اما دیدیم ملت متدین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حماسه بی‌نظیری را ثبت کردند.

وی در پایان گفت: استاندار خوزستان اهتمام جدی به حفظ سلامت دانش‌آموزان همزمان با بازگشایی مدارس دارد. مبنای بازگشایی مدارس ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد استانی است که امیدواریم مدیران با رعایت پروتکل‌ها، مدارس را مدیریت کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار