تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۰۵۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش رزمی‌کاران خوزستانی در مسابقات آنلاین کشوری
 رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: ورزشکاران آقا و خانم خوزستانی موفق به کسب مقام‌های برتر رقابت‌های مجازی سبک توشیندو کشوری شدند.

علی آقاجری بیان کرد: این مسابقات با حضور یکصد ورزشکار از ۱۲ استان کشور دهم و یازدهم شهریور در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان تیم‌های خوزستان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی افزود: در بخش بانون تیم خوزستان با کسب چهار طلا، چهار نقره و ۶ برنز به مقام نخست رسید و تیم‌های اصفهان و گیلان دوم و سوم شدند. در بخش آقایان نیز تیم خوزستان با کسب ۲ نشان طلا، چهار نقره و سه برنز اول شد و تیم‌های فارس و گیلان به مقام دوم و سوم دست یافتند.

آقاجری، به فعالیت بیش از ۱۰ هزار ورزشکار خوزستانی زیر نظر این هیات اشاره کرد و گفت: هم اکنون رزمی کاران خوزستان در ۳۴ سبک در هیات ورزش‌های رزمی خوزستان فعالیت می‌کنند که این امر به رشد و گسترش ورزش رزمی در استان کمک شایانی خواهد کرد اگرچه قصد داریم تعدادی از این سبک ها را که فعالیت اندکی دارند، کنار بگذاریم.

رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان افزود:با شیوع بیماری کرونا مسابقات مجازی بسیاری برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه بود؛ تلاش می‌کنیم از فرصت موجود استفاده کرده و مسابقات ورزشی بیشتری برگزار کنیم.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران را از دیگر برنامه‌های این هیات دانست و گفت: ابتدای شهریور یک دوره مجازی استاژ داوری با حضور ۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور با مدیریت هیات خوزستان برگزار شد. برگزاری این دوره ها به ارتقای سطح دانش داوران کمک به سزایی میکند.   

آقاجری، استفاده از تجارب پیشکسوتان و نقطه نظر بزرگان این رشته را در دستور کار این هیات دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، زمینه معرفی استعدادهای بیشتر را فراهم آوریم تا شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران خوزستان در مسابقات کشوری و بین‌المللی باشیم.

وی در خصوص فعالیت بانوان این رشته نیز گفت: خوشبختانه بانوان خوزستان حضوری فعال و چشمگیر در مسابقات کشوری و بین‌المللی دارند و همواره عضو ثابت تیم‌های ملی هستند. پارسال بانوان خوزستان در مسابقات کشوری چندین مدال کشوری کسب کردند همچنین در مسابقات آسیایی و جهانی پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار