تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۲۰۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز از هفته آینده فعال می شود
استاندار خوزستان گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز از هفته آینده با معرفی فرد جدیدی به عنوان مسوول دفتر نمایندگی این وزارتخانه ، فعال خواهد شد.

سیدجعفر حجازی در حاشیه نشست شورای روابط خارجی استان خوزستان افزود: برای فعال شدن دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز دیدارها و مذاكراتی با وزیر امور خارجه و معاونان وی انجام شد كه نتیجه آن انتخاب فرد جدیدی با رده بالاتر برای تصدی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اهواز بود.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری كرد با آغاز به بكار رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز ، گام های خوبی برای ایجاد هماهنگی در روابط خارجی استان و انجام خدمات كنسولی برداشته شود.

وی با بیان اینكه دفتر وزارت امور خارجه در اهواز تعطیل نبوده است گفت: با تغییراتی كه ایجاد شده امیدوار هستیم وظایف این نمایندگی روان تر از گذشته شود.

استاندار خوزستان انتظارات مدیریت استان از دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه را بالا خواند.

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز دو سال پیش با حضور قشقاوی معاون امور مجلس و كنسولی وزارت امور خارجه گشایش یافت.

تسهیل در تردد و ورود گردشگران خارجی به خوزستان ، انجام امور خدمات كنسولی ، پیگیری امور شهروندان خوزستانی مقیم خارج از كشور ، معرفی جاذبه های اقتصادی و صنعتی استان ، كمك به بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی از جمله وظایف دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
با سلام. امیدوارم که این دفتر فعال باشد و مراجعین را سرگردان نکند و با مرخصی کارمندان و تعطیلی قسمتهای مختلف آن مراجعین و مسافرین را معطل نکند.
:
:
:
آخرین اخبار