تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۰۵۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز تجهیزات و انشعاب آب ‌و برق ندارد
 رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: تنها مشکل مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز که ساخت فیزیکی آن به پایان رسیده، نبود تجهیزات و انشعاب آب و برق است که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

مهرداد شیروانی اظهار داشت: احداث مجموعه ورزشی کوی طلاب علاوه بر اینکه باعث درآمدزایی برای هیات می شود، از این طریق می‌توانیم میزبان مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی نیز باشیم.

وی گفت: بی شک راه‌اندازی این مجموعه ورزشی علاوه بر کاهش مشکلات ورزش جانبازان و معلولان استان موجب توسعه و رشد این رشته ورزشی خواهد شد همچنین بخش عمده ای از مشکلات هیات به خصوص در بخش بودجه‌ای قابل حل است و می توان از این طریق درآمدزایی کرد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان افزود: با احداث این مجموعه ورزشی، هیات استان متحول خواهد شد. داشتن استخر، خوابگاه و سالن ورزشی این مجموعه برای ما بسیار مهم است همچنین به دنبال راه اندازی یک پایگاه قهرمانی در این مجموعه هستیم.

وی گفت: ورزشکاران جانباز و معلول، همواره با توانمندی و انگیزه بالا در میدان رقابت ها حاضر می شوند و با کسب پیروزی‌های غرورآفرین نشان می‌دهند که معلولیت به هیچ وجه محدودیت نیست.

شیروانی ادامه داد: احداث پایگاه قهرمانی در مجموعه ورزشی کوی طلاب برای جذب نفرات مستعد ورزشی زیر ۲۰ سال به منظور تشکیل تیم‌های پایه استان از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری است.

وی عنوان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان نیز در میادین برون مرزی همواره فخرآفرین هستند و پیش از این در رویدادهای جهانی و پاراالمپیک با قرار گرفتن در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات برون مرزی سهم به سزایی در به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند. 

رییس هیات استان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی، اکیپ های ما با هماهنگی بهزیستی اهواز، به خانه افراد رفته و استعدادهای ورزشی را شناسایی می کنند و بنا داریم پس از شناسایی یکصد نوجوان و جوان مستعد و علاقه مند، آموزش های لازم را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر ۱۶ شهرستان فعالیت می‌کنند گفت: تلاش می کنیم در سال جاری تعداد ورزشکاران بیشتری از استان به تیم‌های ملی راه پیدا کنند همچنین سعی می کنیم میزبان مسابقات کشوری باشیم. همچنین رشته تازه تاسیس بوچیا در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در استان فعال شده است.

به گزارش ایرنا ورزشکاران استان در رقابت‌های کشوری ۱۱ طلا، پنج نقره و ۱۰ برنز کسب کردند همچنین در رقابت‌های تیمی و در بخش آقایان و بانوان به مقام نخست رسیدیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار