تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۰۵۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدوارم حمایت بیشتری از تیم نفت مسجدسلیمان شود
 مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از استعفا از سمت خود، گفت: تلاش کردیم روزهای خوبی را برای هواداران نفت رقم بزنیم و انتظار می رود در ادامه نیز از این تیم مردمی حمایت بیشتری صورت بگیرد.

مهران نصیریان دوست پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم که با تمام وجود با حریفان به رقابت پرداختند تا روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنند، تشکر می کنم. همچنین از هواداران فهیم نفت مسجدسلیمان که در تمام لحظات کنار تیم بودند و با حمایت هایشان انگیزه تیم را دو چندان می کردند، قدردانی می کنم.

وی افزود: با همدلی و اتحادی که در تیم بود برای اولین بار موفق شدیم، نتایج و جایگاهی در شان مردم مسجدسلیمان و خوزستان کسب کنیم که جا دارد از مهدی تارتار که در روند موفق تیم تاثیر بسزایی داشت، تشکر ویژه ای داشته باشم و بی شک مردم مسجدسلیمان نیز تلاش های او و همکارانش را فراموش نخواهند کرد. 

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فصل نوزدهم فوتبال نیز به پایان رسید و من هم که بر اساس بخشنامه وزارت نفت، مسئولیتم تا پایان لیگ برتر بود از این سمت استعفا دادم و برای نفت در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم روزهای خوب تیم نفت که تنها دل خوشی مردم مسجدسلیمان است در فصل آینده نیز تداوم داشته باشد. 

وی با ابراز امیدواری برای مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره که توسط وزارت نفت منصوب خواهند شد، افزود: از مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب و اعضای هیات مدیره شرکت و آقای ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و تمام همکارانم که پا به پای تیم زحمات زیادی برای موفقیت آن داشتند، تشکر می کنم.

نصیریان دوست گفت: تمام تلاش ما این بود که تیم با حداقل دغدغه ها پا به هر مسابقه بگذارد و روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. اگر چه کمبودهایی وجود داشت ولی در حد توان مان گام هایی برای موفقیت تیم برداشتیم. ضمن این که شرکت ملی نفت نیز که متولی و مالک این موسسه است با پشتیبانی های خود از تیم در فصل نوزدهم، کمک های خوبی به این تیم مردمی داشت. 

وی درباره دلیل استعفایش نیز عنوان کرد: مستند به بخشنامه وزارت نفت که مالکیت، مدیریت این موسسه را عهده دار است و کارکنان صنعت نفت در فصل آتی (۱۴۰۰-۱۳۹۹) فاقد مجوز و مشمول ممنوعیت در کلیه ارکان این موسسه، مدیرعامل، هیات مدیره و سایر مسئولیت ها هستند، در راستای احترام به قانون و تبعیت از بخشنامه ابلاغی وزارت نفت که به عنوان مالک و سهامدار موسسه است، از سمت خود استعفا دادم. 

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: من تمام تلاشم را کردم و انتظار می رود در ادامه از این تیم مردمی حمایت بیشتری صورت بگیرد. این تیم واقعا در بین جوانان و مردم مسجدسلیمان نشاط و امید را ایجاد کرد و ما نیز تمام تلاش مان را در این زمینه انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، در فصل ۹۶ - ۹۵، زمانی که تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ یک کشور حضور داشت و در آستانه سقوط به لیگ دسته دو بود، مهران نصیریان دوست به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پشتیبانی های خوبی از این تیم داشت و حمایت های او و همکارانش در باشگاه نفت منجر به حفظ تیم در لیگ یک شد. در فصل بعد هم که نفت مسجدسلیمان موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر شد، نصیریان دوست و مدیرعامل وقت باشگاه نفت مسجدسلیمان نقش بسیاری در این موفقیت داشتند. نصیریان دوست و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت در لیگ نوزدهم نیز با تمام مشکلات مالی و امکاناتی موجود، از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نکردند و حالا با استعفای این مدیرعامل و خداحافظی تارتار از تیم، آینده نفت برای لیگ بیستم بسیار نگران کننده شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار