تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۵۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آدرس بام تهران به همراه معرفی کامل مجموعه بام ولنجک
یکی از جاذبه های تفریحی تهران، بام تهران می باشد. این مجموعه به خاطر این محبوب شده است که بهترین مکان برای تماشای تهران از فراز بلندی است .می توانید از تفریحات جذاب بام تهران مانند مجموعه وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین، بانجی جامپینگ، سنگ نوردی و ... لذت ببرید. وجود فودکورت توچال در بام ولنجک گزینه های خوبی برای شکم گردی به شما می دهد. آب و هوایتمیز و متفاوت این قسمت از پایتخت می تواند شما را به وجد بیاورد.

آدرس بام تهران

آدرس: تهران- بزرگراه شهید چمران- خیابان یمن- انتهای خیابان ولنجک- بام تهران

آدرس بام تهران به ماشین

برای رسیدن به ورودی توچال باید خود را به ولنجک برسانید. سوار ماشین خود شده و به خیابان ولنجک بروید. این خیابان را تا انتها بالا بروید تا به پارکینگ ورودی توچال برسید. می توانید در این قسمت ماشین خود را پارک کنید و بقیه راه را پیاده بروید یا اینکه با استفاده از ماشین های برقی، مسیر ورودی توچال تا بام را سواره طی کنید. دقت کنید که پارکینگ بام تهران تنها برای استفاده اسکی بازان است و گروه های دیگر نمی توانند از این پارکینگ استفاده کنند.

رفتن به بام ولنجک با وسایل حمل و نقل عمومی

برای رسیدن به انتهای خیابان ولنجک همچنین می توانید از اتوبوس خط221 (میدان ولنجک- پایانه شهید افشار) استفاده کنید و در ایستگاه هفدهم از اتوبوس پیاده شوید. از اینجا پیاده یا با استفاده از ماشین های گذری می توانید به ورودی توچال برسید.

عکس بام تهران در روز

در زیر همانطور که مشاهده خواهید کرد، تعدادی از عکس های بام تهران را در روز و شب برای شما قرار دادیم تا از بالا به تماشای شهر تهران بنشینید.

جذاب ترین بخش بام تهران که خیلی ها با آن خاطره دارند و برای آن به اینجا می آیند، چشم انداز فوق العاده ای ست که از بام می توان به تمام پایتخت داشت. منظره بی نظیر شهر که در دامنه کوه تا دشت های اطراف کشیده شده و در روزهایی که هوای تهران تمیز است، با جزئیات فراوان مقابل چشمان شما گسترده می شود. اینجا می توانید تا ساعت ها از تماشای تهران لذت ببرید و در سکوت و آرامش جذابی که اینجا موج می زند غرق شوید.

آدرس بام تهران به همراه معرفی کامل مجموعه بام ولنجک

آدرس بام تهران به همراه معرفی کامل مجموعه بام ولنجک

آدرس بام تهران به همراه معرفی کامل مجموعه بام ولنجک

تفریحات بام تهران

علاوه بر زیبایی بصری، این مجموعه دارای امکانات تفریحی متعددی است که در زیر به تعدادی از تفریحات بام ولنجک اشاره خواهیم کرد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله (بام تهران کارناوال) در این لینک کلیک کنید و نکات کامل تری را از بام تهران به دست آورید.

· سورتمه توچال با 1420 متر طول به عنوان طولانی ترین سورتمه ایران شناخته می شود. سورتمه توچال از شرکت tuv آلمان -معتبرترین شرکت بازرسی و استاندارد اروپایی، گواهی تایید دارد و یکی از مهیج ترین تفریح های منطقه توچال به حساب می آید.

· باشگاه بگ جامپ توچال مجموعه هیجانی تفریحی است که به تازگی در بام تهران آغاز به کار کرده است و تفریحات جذابی مانند بانجی جامپینگ، بگ جامپ، صخره نوردی و ترامپولین را در اختیار علاقهمندان به هیجان می گذارد.

· دیواره های سنگ نوردی بام تهران درست در کنار دکل سکوی پرش آزاد و بانجی جامپینگ مجموعه قرار گرفته است. شما می توانید یا در کلاس های آموزشی سنگ نوردی مجموعه شرکت یا به صورت تفریحی صعود بر بالای این دیواره را تجربه کنید.

· وی آر سیمولیشن توچال در انتهای جاده سلامتی محوطه بام توچال قرار گرفته است. شما در این مجموعه می توانید هم از تجربه انواع بازی های واقعیت مجازی لذت ببرید و هم به تماشای انواع فیلم های سه بعدی مناطق مختلف دنیا یا فیلم های سه بعدی ترسناک بنشینید.

همچنین بام تهران دارای امکاناتی همچون آتلیه عکاسی، شهربازی ویژه کودکان، فودکورت، دکه و بوفه فروش موادغذایی، فروشگاه لوازم ورزشی و... می باشد.

در آخر همانطور که گفته شد، بام تهران که از آن به عنوان بام ولنجک نیز یاد می شود از جاذبه های محبوب در شمال تهران و در منطقه ولنجک می باشد. با رفتن به آنجا میتوانید از چشم انداز ابدی شهر تهران استفاده کنید که گویی تهران در زیر پای شماست. در بام تهران دور تا دور آن صندلی های مختلفی چیده شده و شادی و همهمه مردم، فضای دلنشینی به آن داده است. اگر هم دوست دارید تا مستقیم و بدون پیاده روی به بالای بام برسید نگران نباشید چون ماشین برقی و مینی بوس برقی در ابتدای ورودی توچال قرار دارد که با پرداخت هزینه شما را به سرعت به بالای بام تهران می رساند.

نقل شده از وبسایت گردشگری کارناوال [https://www.karnaval.ir/]

:
:
:
آخرین اخبار