تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۵۴۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدف‌گذاری کاهش خاموشی برق به ۱۵۰ دقیقه تا سال ۱۴۰۳
 استاندار خوزستان گفت: یکی از اهداف ما در حوزه برق کاهش میانگین خاموشی برق تا سال ۱۴۰۳ به ازای هرمشترک ۱۵۰ دقیقه در سال است.

غلامرضا شریعتی روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری ۱۵۱ پروژه حوزه شرکت توزیع برق اهواز و خوزستان که به صورت ویدیو کنفرانس توسط وزیر نیرو برگزار شد بیان کرد: در سال ۹۵ و پس از بحران گرد و خاک پیش آمده میانگین خاموشی برق به ازای هر مشترک سه هزار و ۳۰۰ دقیقه بود.

وی افزود: حدود یکهزار و ۵۰۰ دقیقه از این مقدار به صورت معمول و یکهزار و ۸۰۰ دقیقه به دلیل بحران گرد و غبار بود اما با اقدامات انجام شده در این سال‌ها شاهد بروز تحول عظیم در صنعت برق خوزستان بوده‌ایم.

شریعتی گفت: پارسال به دلیل سرمایه‌گذاری صورت گرفته میزان خاموشی برق در خوزستان به ازای هر مشترک به ۷۵۰ دقیقه در سال کاهش یافت که پیشرفت خوبی است.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق اهواز در هفته دولت امسال یکصد پروژه با اعتبار یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال و شرکت توزیع برق خوزستان ۵۰ پروژه با اعتبار یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این پروژه‌ها گام موثری برای اصلاح و بهبود خدمات‌دهی به مردم است، گفت: در تلاش هستیم که عقب‌ماندگی‌ها در حوزه برق خوزستان را جبران کنیم.

وی ادامه داد: دیگر اقدام صورت گرفته راه‌اندازی مراکز دیسپاچینگ برق با هدف هوشمندسازی بوده‌ که سبب افزایش مدیریت مصرف شده‌است.

پروژه‌های حوزه شرکت توزیع برق اهواز و توزیع برق خوزستان روز سه‌شنبه و در سومین روز از هفته دولت به صورت ویدیو کنفرانس با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

شرکت توزیع برق اهواز به نمایندگی از شرکت های توزیع برق منطقه چهار کشور (خوزستان، لرستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و شرکت توزیع برق شیراز) اقدام به بهره‌برداری از پروژه های حوزه برق کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار