تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۰۵۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در اندیمشک
  فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : ۲ نفر از عاملان اصلی تیراندازی و درگیری منجر به جرح در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ امیر عباس شهبازی عصر دوشنبه با این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهریورماه سال جاری در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس جهت شناسایی و دستگیری عاملان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با کاراطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت ۲ عامل اصلی تیراندازی به هویت‌های معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز مورد استفاده در صحنه درگیری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.


باند سارقان منزل و زیورآلات کودکان مسجدسلیمان در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و طلاجات کودکان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با تلاش گسترده باند سه نفره سارقان سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و جهت بررسی دقیق تر موضوع به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت طلاجات کودکان اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در خصوص پیشگیری از سرقت زیورآلات طلایکودکان گفت: خانواده ها کودکان خود را برای بازی یا خرید در کوچه و خیابان و حتی مراکز تفریحی و پارک ها تنها نگذارند و نکته مهم دیگر این است  که از آراستن کودکان به طلا در مواقع غیرضروری خودداری کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار