تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۰۵۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین پکیج دوربین مدار بسته آنالوگ چیست ؟
بهترین پکیج دوربین مداربسته آنالوگ

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی ترین نوع از خانواده دوربین های مداربسته بمنظور نظارت از محیط می باشند که به دلیل اینکه این کیفیت تصاویر آنها پایین است امروزه بسیار کم از آنها استفاده می شود و به نوعی می توان گفت که کنار گذاشته شده اند اما با حال برای استفاده از مکانهایی که امنیت آن خیلی بالا نمی باشد و کاربر می خواهد یک دستگاه ارزان برای یک نظارت ساده از محل داشته باشد استفاده از دوربین های  مداربسته آنالوگ می تواند یک انتخاب ایده آل باشد . این دوربین های مداربسته همانطور که گفته شد کیفیت تصویر آنها در مقابل دوربین هاای دیجیتال به میزان قابل توجهی پایین می باشد بطوریکه بالاترین کیفیت تصویر در یک دوربین مداربسته آنالوگ برابر با 700TVL می باشد که برابر با 0.5 مگاپیکسل یک دوربین مداربسته دیجیتال است پس نمی توان  از آنها برای مکانهای که امنیت مهم است استفاده کرد.

همچنین مانند دوربین های مداربسته تحت شبکه قابلیت نرم افزاری پردازش تصویر را ندارد که این قابلیت غیر از اینکه به نظارت بهتر از محل به کاربر کمک می کند بلکه باعث می شود که تازمانیکه در تصویر شخص و یا شیء تغییر و یا حرکت نکرده باشد سیستم شروع به ضبط تصاویر نکند که این قابلیت کمک زیادی به صرفه جویی در مصرف حافظه دخیره سازی می کند.

این دوربین های مداربسته بدلیل اینکه باید بصورت 24 ساعته از محیط مورد نظر کاربر تصویر برداری کنند نیاز است که همیشه  محیط دارای نور کافی را برای تصویر برداری داشته باشد، برای همین در هنگام شب  در محیط های باز و یا در اماکن بسته هنگامی که شخصی در محل وجود ندارد چراغ های آن محل خاموش می باشد که در چنین شرایطی بدلیل عدم روشنایی تصویری که به دست کاربر می رسد چیزی جزء تاریکی نمی باشد . برای رفع این مشکل شرکت های سازنده چند سالی است که دوربین های مداربسته ای تولید می کنند که قابلیت فیلمبرداری در شب یا دید در شب را دارند ، بدین صورت که با استفاده از LED هایی که حاوی نور مادون قرمز می باشند با قرار گذاشتن آن در کنار لنز دوربین ، در هنگام تاریکی وقتی که نور محیط موجود نیست دوربین مداربسته با استفاده از نور مادون قرمز روشنایی محیط خود را برای تصویر برداری تأمین می کند. که هرچی تعداد LED های اطراف لنز دوربین بیشتر و بزرگتر باشد بهمان اندازه نور محیط زیاد می شود و در نتیجه دوربین می تواند از فضا و فاصله بیشتری فیلمبرداری کند.

اما بدلیل اینکه نور مادون قرمز قابلیت تشخیص رنگ را ندارندتصویری که دوربین در شب با استفاده از نور مادون قرمز می گیرد بصورت سیاده و سفید می باشد و مهمتر اینکه این نورها  بدلیل اینکه طول موج آن برای چشم انسان قابل دید نیست نمی توان بطور مستقیم به حضور آن در محیط متوجه و جزء دسته بندی نور های نامرئی بحساب می آید.

این تکنولوژی امرزه در همه دسته بندی های (آنالوگ ، آنالوگ HD ، IP) دوربین مداربسته قابل استفاده می باشد . اما در اینجا سوالی که برای مشتری بوجود می آید این است که این دوربین های مداربسته را با چه برند و از چه محلی تهیه کنم که در کنار کیفیت قابل قبول ، دوربین را بایک قیمت مناسب بهمراه ضمانت معتبر دریافت کنم ؟

در پاسخ ما شرکت الکامپ را پیشنهاد می کنیم . شرکت الکامپ با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه صنف دوربین های مداربسته با شناسه صنفی 0467131223 و انجام 4000 پروژه موفق جزء 5 شرکت برتر در زمینه دوربین های مداربسته در سطح کشور می باشد که همواره با وارد کردن دوربین های مداربسته با کیفیت خوب بهمراه ارائه قیمت رقابتی و ضمانت معتبر و طولانی مدت  سعی بر این داشته تا مشتری با داشتن حداقل بودجه مالی بتواند پکیجی تهیه کند تا در کنار کیفیت از نظر قیمت و خدمات پشتیبانی دغدغه ای نداشته باشد.

برندهایی که شرکت الکامپ به مشتری عرضه می کند و خود وارد کننده مستفیم آن می باشد عبارت است از :

برند PELCOTECH

دوربین های مداربسته این برند جزء بهترین دوربین هایی است که شرکت الکامپ آنرا عرضه می کند ، به این دلیل که حسگر تصویر آن وظیفه تولید تصاویر در یافتی را دارد توسط شرکت سونی ساخته شده است و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و  برای اماکنی که امنیت بسیار مهم است و نیاز به تصویر برداری با کیفیت بالا می باشد استفاده از دوربین های مداربسته با برند PECOTECH می تواند یک انتخاب ایده آل در این زمینه باشد و در نتیجه بخاطر اینکه از قطعات با کیفیت در ساخت این دوربین مداربسته بکارگرفته شده است عمر مفید دوربین بهمان اندازه بالا رفته است و شرکت الکامپ بهمین دلیل در 80 درصد از پروژه های خود از دوربین های مداربسته این برند استفاده می کند و 5 سال گارانتی بی قید و شرط برای این دوربین لحاظ کرده که هیچ شرکتی در ایران تاکنون چنین گارانتی طولانی مدتی برای دوربین مداربسته لحاظ نکرده است .

 

دوربین های مداربسته ای که توسط این برند تولید می شوند دارای کیفیت متوسط و قابل قبول هستند و برای مکانهای که کاربر می خواهد یک سیستم دوربین مداربسته با کیفیت متوسط و قیمت ارزان داشته باشد یک انتخاب مناسب است.

این دوربین های مداربسته جزء ارزانترین دوربین های ارائه شده شرکت الکامپ می باشد که فقط بصورت پکیج عرضه می شود و با عنوان پکیچ های ویژه با تعداد دوربین 2، 4، 8 ، 16 عددی می توان از شرکت خریداری کرد.

این پکج ها دارای یکسال ضمانت بی قید و شرط از سوی شرکت الکامپ می باشند.از ویژگی های این پکیج ها می توان به کیفیت تصویر قابل قبول همراه با دید در شب قوی اشاره کرد.

با توجه به مظالب فوق متوجه شدیم که قابلیت دید در شب یک ابزار کمکی برای تصویر برداری از محیط مورد نظر در شرایط کم نوری کم می باشد ، بدین صورت که با استفاده از LED های مادورن قرمز در اطراف لنز دوربین مداربسته می تواند در هنگامی که نور محیط کم است روشنایی محیط تأمین شود و دوربین مداربسته در هنگام تاریکی محیط به تصویر برداری با کیفیت مناسب بپردازد. منتهی این نور مادون قرمز بخاطر اینکه برای چشم انسان قابل دید نمی باشد و در دسته نورهای نامرئی قرار دارد اما حیگر دوربین مداربسته می تواند آنرا تشخیص داده و مورد استفاده قرار دهد.

مشتریان گرامی برای آشنایی بیشتر با شرکت الکامپ و پکیج های دوربین مدار بسته  می توانند به نشانی وبسایت Amniatcctv.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02188552766 تماس گرفته تا کارشناسان شرکت راهنمایی های لازمه را انجام دهند.

:
:
:
آخرین اخبار