تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۰۵۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از موزه آرگو تا مرکز خرید اگه پارک در ازمیر

بازار سنتی کمرالتی

اغلب گردشگران بازدید از این شهر زیبا را با گشت و گذار در بازار سنتی این شهر آغاز نموده و حین تماشای اجناس متنوع این بازار با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان خونگرم این شهر نیز آشنا می شوند . در این بازار سر پوشیده ، دکه ها و حجره های مختلفی به چشم می خورد و تنوع کالا در ان بقدری بالاست که گردشگران بندرت از ان دست خالی بیرون می آیند . از انواع پوشاک گرفته تا انواع لوازم خانگی و دکوری ، صنایع دستی و مواد خوراکی را در آن میتوان یافت . روزانه صدها نفر از این بازار دیدن می کنند و در فصل تابستان تعداد بازدید کنندگان حتی به هزاران نفر خواهد رسید . گشت و گذار در این بازار بسیار جذاب و رگرم است و عطر ها و رنگ ها و قدم گذاردن در دالان های تو در توی آن ، شما را به دل تاریخ می برد . رستوران ها و غذا خوری های مختلفی در این بازار و پیرامون آن وجود دارد که برای رفع خستگی و گرسنگی بسیار ایده آل است . به ویژه اگر قصد تهیه سوغاتی دارید ، حتما به این بازار سر بزنید .

منطقه باستانی کادیفه کاله

قدمت این منطقه تاریخی در تور ازمیر سفر باتو ، که اغلب آن را به نام قلعه کادیفه می شناسند ، به پیش از میلاد مسیح باز می گردد و گردشگران حین بازدید از آن شاهد مناظر زیبای شهر خواهند بود.

مرکز خرید فروم بورنوا

این یک مرکز مدرن و نسبتا تازه تاسیس ، دارای دویست هزار متر مربع مساحت بوده و بیش از یکصد فروشگاه را در خود جای داده است . و هرچه را که بخواهید در آن می یابید . در این مجموعه برندهای معروف و محبوب ترک و اروپایی را خواهید دید که اغلب کالاهایی با کیفیتی را عرضه می کنند . قیمت ها در این مرکز خرید کمی بالاست اما کالا ها از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند . بورنوا دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است و گشت و گذار و خرید از آن تجربه ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

موزه آرگو

شهر ازمیر دارای تاریخی سه هزار ساله بوده و با توجه به این امر ، موزه آگورا نیز یکی از جاذبه های دیدنی پر طرفدار ، در شهر ازمیر است که با بازدید از آن با تاریخ و فرهنگ این سرزمین بیشتر آشنا خواهید شد . این موزه بر روی ویرانه های یک بازار تاریخی ساخته شده که در جریان وقوع زلزله ای مهیب به طور کامل تخریب شده بود .

کاخ بیرگی کاکیراگا

این کاخ باشکوه و زیبا یکی از جاذبه های گردشگری مشهور و پر طرفدار در شهر ازمیر است قدمتی بیش از سیصد سال دارد . محوطه پیرامون این بنا را باغی سرسبز و زیبا احاطه نموده که گشت و گذار در آن رویایی و بسیار جذاب خواهد بود.

مسجد تاریخی حیصار

پیشنهاد می کنیم بازدید از بنای تاریخی و بسیار زیبای مسجد حیصار را در الویت برنامه های خود قرار دهید . این بنا بیش از پانصد سال قدمت دارد و حاصل هنرنمایی معماران عثمانی است .

مرکز خرید اگه پارک

این مرکز مدرن و پیشرفته گزینه مناسبی برای خرید و تهیه سوغاتی است و برندهای محبوب و پر طرفداری در آن به چشم میخورد . این مجموعه مکان ایده آلی برای تهیه پوشاک است و کالاهای عرضه شده در آن بسیار شیک و مد روز است . همچنین این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی متنوعی است و خرید از آن تجربه ای به یادماندنی خواهد بود.

مرکز خرید Asmacati

این مرکز خرید دارای فضایی مدرن و زیباست و خرید و گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. این مجموعه از سال ۲۰۰۹ شروع به کار نموده و در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را جذب کرده است . این مرکز خرید بیست و سه هزار متر مربع وسعت دارد و برندها بزرگ و محبوبی را در خود جای داده است . این مجموعه همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و به ندرن میتوان دست خالی از آن بیرون رفت .

مرکز خرید اپتیموم اوت لت

مرکز خرید اپتیموم اوت لت یکی از به روز ترین و محبوب ترین مراکز خرید در این شهر است که کالاهای عرضه شده در آن از برندهای روز دنیاست که با کمی تاخیر وارد این مجموعه شده اند و اغلب تخفیف های خوبی را برای مشتریان قائل می شوند . این مرکز خرید دارای پنج طبقه است و تقریبا در نزدیکی فرودگاه ازمیر قرار دارد . طبقه اول این مجموعه به فروش و عرضه انواع لوازم خانگی اختاص یافته و برای خرید لباس و جواهرات، می بایست به طبقات بالاتر بروید . در طبقه‌ آخر نیز فروشگاههای عرضه پوشاک و اسباب بازی کودکان و نوجوانان قرار دارد. در همین طبقه نیز سالن فودکورت و سالن سینما به چشم می خورد . همچنین در این مرکز خرید، یک پیست اسکی وجود دارد که می توان از فضای فودکورت و کافی شاپ داخل آن را مشاهده نمود .

:
:
:
آخرین اخبار