تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۲۰۵۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاز دوم طرح "۵۵۰ هزار هکتاری" در سفر رئیس مجلس به خوزستان پیگیری می‌شود
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مسئله تخصیص آب به فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان در سفر رئیس مجلس به استان پیگیری می‌شود.

سید کریم حسینی  با اشاره به اهمیت رسانه در پیشرفت استان اظهار داشت: رسانه‌ها برای حل مشکلات مردم باید ضمن مطالبه‌گری از مسئولان، نمایندگان مجلس را همراهی کنند.

وی افزود: بخشی از مشکلات استان علاوه بر کوتاهی و  ضعف مدیران، مورد چالش قرار نگرفتن جدی مسئولان از سوی رسانه‌ها است. رسانه‌ها باید در قامت یک رسانه منصف، اخلاق مدار و متخصص از مسئولان گزارش عملیاتی طلب کنند.

این نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس اظهار داشت: در بحث سهم 2 درصدی خوزستان از نفت؛ با رئیس کمیسیون انرژی مجلس در سفر اخیر خود به خوزستان صحبت‌های مفصلی شد و این را در سفر رئیس مجلس به خوزستان پیگیری می‌کنیم.

وی بیان داشت: وزارت نفت می‌بایست در 2 مسئله حق آلایندگی و ارزش افزوده محصولات نفتی به طور کامل حق خوزستان را پرداخت کند.

حسینی در زمینه اقدامات مجلس در حل مشکلات حوزه بهداشت خوزستان بیان داشت: برای حمایت از کادر درمان و تجهیز بیمارستان‌های استان در زمینه مقابله با کرونا با وزیر بهداشت مفصل صحبت شده و در این مدت امکانات مناسبی به مراکز درمانی استان تزریق شده است.

وی افزود: در زمینه پاداش و پرداخت مطالبات پرسنل و همچنین استخدام نیروی انسانی در بخش بهداشت، معاون درمان وزرات بهداشت قول مساعد داده است.

این نماینده مجلس درباره فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری نیز گفت: نمایندگان استان به‌دنبال تخصیص آب و مجوز کشت در 299 هزار هکتار مابقی طرح  است.

 

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار