تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۰۵۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت و تکمیل ۲ مدرسه روستایی در خوزستان با کمک خیرین
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه با خیرین برای ساخت دو مدرسه شش‌کلاسه در زیدون شهرستان بهبهان و الهایی شهرستان اهواز خبر داد.

علی قربانی  با اشاره به انعقاد دو تفاهم‌نامه برای ساخت و تکمیل دو مدرسه در استان، اظهار کرد: در روستای مراونه واقع در شمال اهواز (الهایی) مدرسه‌ای تخریبی وجود دارد و در این راستا با یک خیر مدرسه‌ساز توافق کردیم تا مدرسه‌ای شش کلاسه برای دانش‌آموزان روستا احداث شود.

وی افزود: بر اساس توافقی که داشتیم قرار است که دو میلیارد تومان برای ساخت این مدرسه پرداخت کند. همچنین این خیر مدرسه‌ساز، علاوه بر ساخت مدرسه قصد احداث یک مسجد نیز دارد. امیدواریم که تا دو هفته آینده کارهای طراحی این مدرسه انجام شود تا عملیات احداث آن آغاز شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در ادامه با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ما این است که پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم، تصریح کرد: به این منظور طی تفاهم‌نامه‌ای توانستیم اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی توسط یک موسسه خیریه برای تکمیل مدرسه شش‌کلاسه در یکی از روستاهای زیدون شهرستان بهبهان جذب کنیم. زیربنای این مدرسه حدود ۷۰۰ متر مربع و اعتبار کلی آن نیز ۲ میلیارد تومان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار