تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۰۴۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حرکت در مسیر ولایت کشور را از خطر در امان نگه می‌دارد
 معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ولایتمداری را شاخصه بارز بسیجیان دانست و گفت: حرکت در مسیر ولایت کشور را از خطر در امان نگه می‌دارد.

  سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره مالک اشتر و اسوه و تقدیر از فرمانده‌هان و مسئولان رده‌های برتر بسیج در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج آبادان در سینما مهر این شهر اظهار کرد:ولایتمداری و حرکت در پشت سر ولایت اقتدار کشور را در پی خواهد داشت.

وی در کنار مردم و از مردم بودن و برطرف کردن مشکلات و کاستی‌های آنها را از خصوصیت‌های بسیجیان دانست و افزود: مردم وحدت و حرکت در مسیر ولایت را همواره بهترین گزینه برا ی مقابله با دشمنان می‌دانند.

سرهنگ پاسدار حاجتی به توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به اصول انقلاب اسلامی با استفاده از شایعه پراکنی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:در۴۰ سال اخیر دشمنان انقلاب اسلامی مردم را از هر جهت تحت فشار گذاشته‌اند ولی به اهداف خود دست نیافته‌اند.

وی افزود: بسیجیان برای مقابله با تهدید نرم دشمن باید به روز بودن در فضای مجازی را به عنوان موثرترین راه مقابله با توطئه های دشمن در دستور کار  قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از صبحت‌های خود با اشاره به کمبود خون در کشور اظهارداشت:بسیجیان برای تامین خون مورد نیاز بیمارستان‌ها پیشقدم شوند و با تشکیل گروه‌های اهدای خون کمک یار بیماران باشند.

وی به رشادت جوانان و مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌های کوی ذوالفقاری و شکست حصر آبادان اشاره کرد و بیان داشت:متاسفانه با گذشت چند سال از پایان جنگ آثار محرومیت در آبادان دیده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این مراسم به نقش بسیجیان آبادان در ۲ سال گذشته در کمک به بحران‌هایی همانند سیل و کمک به کادر درمان در مهار بیماری کرونا در منطقه اشاره کرد و بیان داشت:بسیجیان در حفظ امنیت و آسایش مردم به شکل محسوس و نامحسوس نقش مهمی برعهده دارند.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی گفت:علی رغم تلاش دشمنان برای ناامن کردن فضا در آبادان امروز این شهر در امنیت کامل است و نقشه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و ناامنی شکست خورده است.

در این مراسم از زوج جوان فعال در عرصه سلامت و برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و مدیران، فرماندهان نمونه سپاه آبادان تقدیر شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار