تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۰۴۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز احراز هویت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در اهواز
  معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز احراز هویت متقاضیان ثبت‌نامی طرح اقدام ملی مسکن در اهواز خبر داد.

محمدحسین پناهی‌فر امروز (۲۵ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون دو مرحله اینترنتی و یک مرحله پیامکی ثبت‌نام انجام شده است.

  وی افزود: شرایط سبز فرم "ج"، شامل سابقه مالکیت و تاهل است که بر اساس قانون ساماندهی مسکن، برای ثبت‌نام شدگان به صورت سیستمی از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: از حدود یک ماه پیش برای برخی از شهرهای استان خوزستان که ثبت‌نام این طرح آغاز شده، اطلاع‌رسانی‌های لازم با ارسال پیامک برای انجام روند احراز هویت انجام شده است.

پناهی‌فر با بیان اینکه از امروز برای واجدین شرایط در شهر اهواز پیامک ارسال شده است، گفت: ارسال پیامک و روند مراجعه برای متقاضیان مسکن ملی در دیگر شهرستان‌های استان خوزستان نیز در روزهای آینده مشخص می شود.

وی افزود: متقاضیانی که پیامک دریافت می‌کنند باید در تاریخ تعیین‌شده و با در دست داشتن مدارک، به آدرس مندرج در پیامک مراجعه و نسبت به تکمیل فرم احراز هویت خود اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: متقاضیانی که در مهلت‌های اعلام‌شده در پیامک، برای احراز هویت مراجعه نکنند و یا بعد از مهلت ۱۵ روزه پس از افتتاح حساب سیستمی، واریز وجه اولیه خود را انجام ندهند؛ انصراف داده شده تلقی و متقاضیان دیگر جایگزین آن‌ها می‌شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار