تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۰۴۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیازهای صنایع پتروشیمی ماهشهر از منابع بومی و بازارهای منطقه تأمین شود
  نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود گفت: برای توسعه منطقه لازم است صنایع پتروشیمی نیازهای مورد نیاز خود را از بازارهای همین منطقه تامین کنند.

  حبیب آقاجری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس پیگیری‌های صورت‌گرفته مقرر شد، مجموعه هلدینگ خلیج فارس در خصوص محرومیت‌زدایی در این شهرستان اقدامات بیشتری انجام دهد. همچنین مقرر شد در زمینه تخصیص سهمیه استخدام افراد بومی نیز اقدام لازم از سوی صنایع صورت گیرد.

وی افزود: تکمیل چرخه تولید و روی آوردن شرکت‌های منطقه به صنایع میان و پایین دستی از دیگر مذاکراتی بود که با مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس انجام شد؛ چرا که در حال حاضر مواد اولیه تولید صنایع مختلف از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به سایر نقاط کشور و جهان صادر می‌شود و مردم منطقه در زنجیره تولید نقشی ندارند.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از شرایط فعلی به‌شدت ناراضی هستند و می‌بایست با مدیریت صحیح و ایجاد زمینه اشتغال و تقسیم عادلانه امکانات بین مردم، اختلاف طبقاتی را از بین برد.

 وی افزود: یکی دیگر از درخواست‌های که داشتیم در این نشست استفاده از بازار منطقه جهت رفع نیازها و مایحتاج صنایع بود که باعث تزریق نقدینگی به بازار و رونق اقتصادی در شهرستان است و به تبع آن گردش اقتصادی و ایجاد اشتغال غیرمستقیم را به همراه دارد. 

آقاجری با اشاره به فرودگاه بندرماهشهر گفت: در صحبت‌های انجام‌شده خواهان استفاده عموم از فرودگاه بندرماهشهر شدیم؛ به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود که فرودگاه و دیگر امکانات به‌صورت انحصاری در اختیار قشری خاص باشد و مردم نظاره‌گر این موضوع باشند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار