تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۰۴۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از یک راه گردشگری و زیارتی پرتردد در خوزستان
  رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح راه روستایی امامزاده محمد بن زید در بخش عقیلی گتوند که یکی از جاده‌های پرتردد روستایی و محور مهم گردشگری و زیارتی خوزستان است، خبر داد.

محمدعلی طالبی‌پور  اظهار کرد: محور روستایی امامزاده محمد بن زید در بخش عقیلی گتوند به سبب چشم‌اندازهای زیبا و طبیعت بکر منطقه و همچنین وجود بقعه متبرکه امامزاده محمد بن زید، یکی از راه‌های روستایی پرتردد و محور مهم گردشگری و زیارتی خوزستان به شمار می‌آید.

وی افزود: بسیاری از ساکنان منطقه عقیلی و شهرهای شوشتر و گتوند از این راه روستایی به عنوان محور تردد به شهرستان لالی نیز استفاده می‌کنند و از این رو یکی از مهم‌ترین محورهای روستایی استان خوزستان است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این طرح که یکی از مطالبات مردم بخش عقیلی گتوند بود، در اولویت احداث قرار گرفت و سرانجام با تامین اعتبار از محل اعتبارات نفت، اجرایی شد.

طالبی‌پور عنوان کرد: طول این جاده حدود سه کیلومتر با عرض ۵.۵ متر است و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، عملیات اجرایی آن انجام شده است و اکنون زیر بار ترافیکی قرار دارد و مردم در حال تردد از این محور هستند.

وی ادامه داد: با افتتاح این جاده، ۱۵ کیلومتر از مسیر دسترسی مردم برخی از مناطق بخش عقیلی گتوند کوتاه‌تر شده است. عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت این محور در مردادماه سال گذشته آغاز شد و در موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار