تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۰۴۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی سامانه سیمبا برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف صنفی در خوزستان
 رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان گفت: سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا ) برای بالا بردن سرعت عمل رسیدگی به پرونده‌های تخلف صنفی در خوزستان فعال شده‌است.

امیرحسین نظری بیان کرد: پیش از راه اندازی این سامانه پرونده های تخلف صنفی که از سوی بازرسان این سازمان تشکیل می شد به صورت سنتی و دستی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع می شد که این روش باعث کند شدن روند رسیدگی به پرونده ها بود و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده ها صرف می شد.

وی گفت: با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان صمت با سرعت عمل بیشتری می توانند پرونده های تخلف صنفی تشکیل شده را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.

نظری ادامه داد: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان این سازمان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی می شود.

سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار می‌دهد.این سامانه همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریت‌های بازرسان وزارت صمت می‌شود. 

با شیوع ویروس کرونا، بازرسی از بازار به ویژه نظارت بر عرضه و فروش کالاهای بهداشتی در استان خوزستان چند برابر شده است و بازرسی از بازار افزایش یافته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار