تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۰۴۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای پنج هزار سری جهیزیه به زوج های جوان در خوزستان
  فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت: پنج هزار سری جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده های کم بضاعت به همت سپاه ولیعصر(عج)، ستاد اجرایی فرمان امام و خیران استان به زوج های جوان اهدا می شود.

 آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج های کم بضاعت استان خوزستان عصر جمعه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه استان و مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر برگزار شد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز عید سعید غدیر اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه و پتو به ارزش ۷۵ میلیارد ریال به زوج های کم بضاعت در سطح استان آغاز و به همین مناسبت ۱۰۰ سری جهیزیه در همان روز به زوج ها اهدا شد.

وی افزود: همچنین عصر جمعه ۱۰۰ سری جهیزیه دیگر به زوج های استان اهدا و تا پایان هفته جاری نیز ۳۰۰ سری دیگر به نوعروسان اهدا می شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ادامه داد: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام و خیران استان تا پایان سال اهدای چهار هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه دیگر به زوج های کم بضاعت در دستور کار قرار گرفت.

اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه به زوج های جوان توسط فولاد خوزستان 

شرکت فولاد خوزستان نیز عصر جمعه به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد با هدف کمک به خانواده های محروم و ترغیب جوانان به امر ازدواج، ۱۰۰ سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، سرویس خواب، پشتی، پتو، پنکه، ساعت، اتو بخار، سرویس کامل آشپزخانه و بسته فرهنگی به زوج های جوان اهدا کرد.

پیش از این علی جمالپور عضو گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) (بنیاد احساس خوزستان ) در ۱۶ مردادماه در این خصوص گفته بود که در یک سال گذشته با توجه به خسارت های ناشی از آبگرفتگی، سیل و زلزله حدود ۸۲ هزار قلم کالا بین مردم استان خوزستان توزیع شده و این کار همچنان ادامه دارد.

وی همچنین اشاره کرده بود که به دلیل شرایط سخت  اقتصادی مردم و بخصوص برای زوج های جوان، در ماه های آینده در شهرستان های اهواز ، خرمشهر و آبادان اهدای جهیزیه به نوعروسان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است.

پیش از این نیز سرهنگ پاسدار نعمت باقری جانشین سپاه ولیعصر(ع) خوزستان در هفتم خردادماه از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان خوزستانی خبر داده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار