تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۰۴۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری کلاهبردار ۲۱۶ میلیاردی پیش فروش املاک در اهواز
  فرمانده انتطامی خوزستان گفت: فردی که با شیوه پیش فروش املاک بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز دستگیر شد.

  سردار حیدر عباس زاده با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و فروش املاک(پیش فروش)در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی پس از شناسایی کلاهبردار متواری، وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد، افزود: در بررسی کارآگاهان مشخص شد وی به شیوه مشارکت باصاحب زمین در ساخت وساز آپارتمان و انجام قولنامه صوری باخریداران اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان به شهروندان توصیه کرد که برای پیش خرید ملک باید علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده آگاه و مطمئن شوند، قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار