تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۴۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان به فکر تکمیل طرح‌های ناتمام فاضلاب خرمشهر باشند
  امام جمعه خرمشهر گفت: مسئولان برای تکمیل طرح های ناتمام و متوقف شده فاضلاب خرمشهر چاره اندیشی کنند.

 حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته لایروبی خطوط فاضلاب این شهر را بسیار ضروری بیان کرد و گفت: انجام عملیات لایروبی کفایت نمی‌کند مشکلات ما عمده و اساسی است و با لایروبی فاضلاب تمام نمی‌شود.

وی افزود: خواست ما تکمیل پروژه‌های متوقف شده فاضلاب است که  که از سال ۹۶ تاکنون متوقف شده، زیرا  اگر این پروژه ها تکمیل شود عمده مشکلات برطرف می‌شود.

حجت الاسلام عادل‌پور اظهار داشت: ما از این تریبون رئیس جمهور و وزیر نیرو را خطاب قرار میدهیم خرمشهر ویژه نگاه کنید مشکلات فاضلاب این شهر اساسی است.

وی ضعف مجریان طرح ها را سبب توقف پروژه ها بیان کرد و گفت: رفع ضعف مجریان طرح‌ها نیاز به بودجه ندارد و وقتی مجری طرح توانایی کار ندارد آنها را برکنار کنید و به کسانی کار را بسپارید که توانایی داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری به قول استاندار و مدیر کل آب و فاضلاب استان در خصوص رفع مشکلات آب آشامیدنی مسیر شلمچه اشاره کرد و گفت: قول استاندار خوزستان مبنی بر رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای مسیر شلمچه همچنان عملی نشده است و این قول بایستی برای مردم خرمشهر محقق شود.

حجت الاسلامعادل‌پور در ادامه گفت: با توجه به اینکه در فصل بارندگی سال گذشته اکثر خیابان های خرمشهر دچار آبگرفتگی و آب فاضلاب به داخل منازلشان وارد شد شهرداری باید مشخص کند چه برنامه‌ای برای دفع آبهای سطحی در سال جاری دارد.

وی یکی از اصول جمهوری اسلامی خدمات‌رسانی و تکریم مردم بیان کرد و گفت: در جمهوری اسلامی فلسفه وجود دستگاههای اجرایی خدمت کردن به مردم با مراعات اخلاق اسلامی و فراهم کردن امکانات رفاهی است.

وی  همچنین به انجام پویش توسل به زیارت عاشورای حضرت سیدالشهدا برای برطرف شدن بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: از روز عاشورا تا روز اربعین چله زیارت عاشورا را قرائت کنیم و ما یقین داریم با توسل به امام حسین(ع) و با عنایت و به لطف سید الشهدا مشکلات برطرف خواهد شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار