تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۰۴۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان - شاهین بوشهر دیدار مرگ و زندگی برای فوتبال بوشهر
  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال میزبان شاهین شهرداری بوشهر است که تیم بوشهری نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد.

تیم فوتبال صنعت‌‍‌ نفت آبادان شنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر میزبان شاهین بوشهر است.

صنعت نفت آبادان برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و از سوی دیگر نیز شاهینی‌ها برای ماندن در لیگ باید سه امتیاز بازی را کسب کنند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ادامه روند نتایج نامطلوب خود در لیگ برتر و شکست برابر تیم فوتبال پیکان تهران در حالی به دیدار شاهین بوشهر می‌رود که تیم رقیب خود در هفته گذشته توانست تراکتورسازی پرمهره را متوقف کند تا برای دیدار با صنعت‌نفت انگیزه چند برابری داشته باشد.

برزیلی‌های ایران در هفته‌های گذشته با از دست دادن امتیازات زیادی شانس کسب سهمیه آسیا را از دست دادند تا انگیزه بازیکنان این تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر کاهش یابد ولی شاگردان بهنام سراج در آخرین بازی خانگی فصل و برای ماندن در بین هفت تیم برتر قصد دارند شاهین شهرداری بوشهر را قربانی خود کنند تا شاید رضایت هواداران خود را به دست بیاروند.

در آن سوی میدان نیز شاهین بوشهر که تا حدود زیادی در استانه سقوط به لیگ قرار گرفته هنوز امیدوار به اتفاقات فوتبالی در ۲ هفته پایانی لیگ برتر است تا بلکه در لیگ باقی بماند.

نماینده بوشهر برای ماندن در لیگ برتر باید امیدوار به شکست  تیم‌های پیکان و پارس جنوبی جم در ۲ بازی باقی مانده باشند ضمن اینکه این تیم باید ۲ بازی خود مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران را پیروز شود. 

صنعت نفت آبادان که لیگ را همانند یک مدعی آغاز کرد و هفته ها بین سه یا چهار تیم بالای جدول بود با رفتن اسکوچیچ سرمربی نام آشنای خود از مرز آمادگی دور شد و در نیم فصل دوم مانند تیم‌های پایین جدول نتیجه گرفت تا رفته رفته از جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا دور شود.

البته نفتی ها برای به دست آوردن دل هواداران خود  برابر شاهین بوشهر با انگیزه ظاهرخواهند شد و قصد دارند در ۲ بازی باقی مانده با تمام توان برابر حریفان خود قرار بگیرند تا در پایان لیگ جایگاهی مناسب در بالای جدول داشته باشند.

شاهین بوشهر در این فصل نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و با ۵۰ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده  است.

ضعف خط دفاعی شاهین بوشهر بهترین فرصت برای عیسی آل‌کثیر مهاجم یازده گله صنعت نفت آبادان است تا با زدن چند گل بتواند رقیب شیخ دیاباته مهاجم ۱۳ گله استقلال و بهترین گلزن این فصل لیگ برتر شود.

طالب ریکانی بازیکن خوش‌تکنیک و خوش‌فکر آبادانی‌ها نقش تاثیرگذاری برای موفقیت صنعت نفت در این دیدار خواهد داشت و در کنار این بازیکن میلاد جهانی قرار دارد که در میانه میدان برای نفتی‌ها جولان داد و به بهترین گلساز این فصل لیگ برتر تبدیل شد.

نفتی‌ها که در بازی رفت با از دست دادن امتیاز برابر شاهین بوشهر فرصت را در اختیار دیگر رقیبان قرار داد در بازی برگشت به چیزی جز پیروزی فکر نخواهد کرد زیرا بهنام سراج قصد ندارد با شکست پرونده بازی‌های خانگی را ببندد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۰ برد، هشت تساوی و ۱۰ باخت با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب یازدهمین پیروزی این فصل خود است تا جایگاهش را در جدول تثبیت کند.

در آن سوی میدان نیز شاهین شهرداری بوشهر با چهار برد، ۱۰ تساوی و ۱۴ باخت و با ۲۲ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته و به دنبال کسب پنجمین پیروزی فصل است تا شانسش برای ماندن در لیگ را افزایش دهد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: ما از انگیزه خوبی برای پیروزی برابر شاهین برخوردار هستیم زیرا این آخرین دیدار خانگی صنعت نفت در لیگ است.

میلاد جهانی افزود: شاهین تیمی دست و پا بسته نیست و باید مراقب بازی هجومی این تیم باشیم زیرا آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و برای پیروزی به آبادان سفر خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اتفاقاتی افتاد که صنعت نفت از جمع مدعیان جدا شد و اگر بدشانس نبودیم همچنان یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا به شمار می رفتیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار