تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۰۴۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲هزار میز و نیمکت مدارس ناحیه یک اهواز بازسازی شد
 مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهوازگفت : ۲ هزار میز و نیمکت مدرسه با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان تعمیر و بازسازی شدند.

صادق نیسی گمراوی بیان کرد: از بین چهار ناحیه آموزشی اهواز ناحیه یک موفق شد با همکاری سازمان نوسازی به توجه به فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس این تعداد میز و نیکمت را تعمیر کند مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه این ناحیه از جمله نواحی آموزشی پرتراکم است ادامه داد: این اقدام در کاهش هزینه های آموزش و پرورش بسیار موثر است و از هدر رفت سرمایه در این ارگان جلوگیری می کند.

وی گفت: ۳۰ کولر نیز برای مدارس این ناحیه در دست تامین است که به زودی توزیع خواهد شد.

گمراوی با اشاره به اینکه سرانه بهداشتی و خرید الکل و مواد ضدعفونی کننده را دریافت کرده اند ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و بهداشت هر گونه دستورالعملی در خصوص بازگشایی مدارس اعلام کند انجام خواهیم داد و آمادگی لازم را برای رعایت کردن تمامی پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا برای آغاز به کار مدارس را داریم.

وی گفت: برای ضدعفونی و پاکسازی مدارس برای سال تحصیلی جدید با توجه به بیماری کرونا از شهرداری کمک گرفته شده تا در ضدعفونی کردن مدارس همکاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه این ناحیه از جمله مناطق پر تراکم دانش آموزی است بیان کرد: برای کاهش تراکم در مدارس پر جمعیت این ناحیه برخی مدارس را ۲ نوبته کردیم تا دانش آموزان با جمعیت کمتری در کلاس حاضر شوند.

گمراوی افزود: هشت مدرسه در این ناحیه در دست ساخت است که ۲ مدرسه تا مهر ماه افتتاح خواهند شد.

شهرستان اهواز دارای چهار ناحیه آموزشی است که جمعیت دانش آموزی ناحیه یک اهواز ۸۰ هزار نفر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار