تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۰۴۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
منطقه ما از نظر ابتلا به کرونا وضعیت سفید ندارد
  رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان شرایط شهرستان‌های تابعه دانشکده آبادان را از لحاظ ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را نارنجی و کاملا شکننده توصیف کرد و گفت: هیچ وضعیت سفیدی از نظر ابتلا به کرونا درمنطقه نداریم.

شکرالله سلمان‌زاده استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های تابعه خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: غفلت از رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باعث بازگشت سهمگین‌تر کرونا نسبت به گذشته می‌شود.

وی افزود:با همراهی مردم شاهد کاهش تعداد ابتلا به بیماری در منطقه هستیم و پذیرش بیماران کووید ۱۹ در بیماستان‌های امام خمینی(ره) "نفت" آبادان و بیمارستان حضرت ولیعصر خرمشهر متوقف شده و بیماران کرونایی فقط در بیمارستان طالقانی آبادان پذیرش و بستری می‌شوند.

سلمان‌زاده اظهار داشت:هم اکنون بیمارستان ولیعصر خرمشهر سفید شده و در بیمارستان امام خمینی آبادان نیز فقط یک بیمارکرونایی بستری است.

 ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار