تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۰۴۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موفقیت دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات قرآن کشور
 دانش‌آموزان دختر و پسر استان خوزستان در مرحله نهایی رشته‌های پژوهشی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به کسب ۱۵ رتبه برتر شدند.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۲۵ نفر از دانش‌آموزان استان خوزستان به مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور راه یافتند و در مرحله نهایی (فینال) مسابقات قرآن کشور که ۱۳ تا ۱۶ مردادماه در دو گروه دختران و پسران به صورت آنلاین برگزار شد، موفق به کسب ۱۵ رتبه برتر شدند. 

وی بیان کرد: در رشته احکام آتوسا خادمی در پایه یازدهم رتبه دوم و ادیان حسنی در پایه دوازدهم رتبه سوم، در رشته انشای نماز مهدی حسنکی از پایه یازدهم رتبه اول‏ و یونس حمیدی از پایه‌ دوازدهم رتبه چهارم، همچنین در همین رشته در گروه دختران زینب خلف‌زاده در پایه یازدهم، رتبه اول را به دست آوردند. 

بلاسم گفت: در رشته تفسیر گروه دختران دنیا دورقیان از پایه دهم رتبه پنجم، فاطمه عبیاوی از پایه یازدهم رتبه اول، اسما قبادپور آتشگاه از پایه دوازدهم رتبه اول، همچنین در گروه پسران در همین رشته سیدحسن عزیزان‌مرتضوی در پایه دهم رتبه چهارم و امیرمحمد شهریاری در پایه یازدهم رتبه اول را کسب کردند. 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان، عنوان کرد: همچنین در رشته صحیفه سجادیه سیددانیال موسوی از پایه دوازدهم رتبه دوم، ساغر کاظمی‌فروشانی از پایه دهم رتبه اول و ستاره بهزادفر از پایه دوازدهم رتبه اول را از آن خود کردند. 

وی بیان کرد: در رشته نهج‌البلاغه گروه پسران هم علی حمزه در پایه دهم رتبه پنجم و محمدمهدی فروزان از پایه دوازدهم رتبه دوم را به دست آوردند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار