تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۲۰۴۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۱۹۰ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۱۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان‌های هندیجان و اهواز کشف و پنج قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده سه شنبه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی ، سه محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و با همکاری ماموران انتظامی هندیجان در ۲ عملیات موفق ۲ دستگاه خودروی وانت و یک سواری حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شدند افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی بیان کرد: در عملیاتی دیگر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کار تخصصی ۲ قاچاقچی موادمخدر را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و در بازرسی از منازل آنهاا مقدار ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در مجموع این سه عملیات، مقدار ۱۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف، پنج قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.

پیش از این در ۱۶ مردادماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ در خوزستان خبر داده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار