تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۰۴۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: می‌توانستیم با چهار گل سایپا را شکست دهیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل سایپا را باید با حداقل سه یا چهار گل اختلاف می‌بردیم اما سایپا وقت کشی کرد و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

 جواد نکونام دوشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. ما می دانستیم عبور از لایه های دفاعی سایپا بسیار سخت است، تیم ما خیلی خوب بازی کرد و زحمت کشید اما متاسفانه به برد نرسیدیم.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه بازی پرفشاری را هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشته بودیم، امروز بچه ها شاداب بازی کردند. ما در بازی پنالتی داشتیم، به تیرک دروازه زدیم، موقعیت خیلی زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه حریف در بازی توقف ایجاد می کرد افزود: به هرحال این شگردی است که آنها اتخاذ کردند و ما به آن احترام می گذاریم. بازیکنا فولاد تا حالا در مسابقات جانانه جنگیدند و مبارزه کردند و در تمام بازی ها بهترین عملکرد را داشتند.

وی ادامه داد: بعد از این بازی ریکاوری می‌کنیم و برای بازی با پارس جنوبی آماده می‌شویم. شرایط دست خودمان است و هیچ مشکلی برای کسب سهمیه نداریم. تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتایج را برای فولاد و هوادارانمان بگیریم تا آن‌ها خوشحال شوند.

نکونام با بیان اینکه خوشحالی هواداران یعنی موفقیت ما و وقتی آنها از ما راضی باشند یعنی کارمان را درست انجام دادیم افزود: امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی با تمام وجودمان خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. تمام هدف ما مردم این استان و هواداران فولاد است. امیدوارم در نهایت لیگ را با نتیجه خوب تمام کنیم.

دیدار تیم های فولاد و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار