تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۰۴۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی تاخیر پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی آذرماه
 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از بررسی علل تاخیر در پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان سیل و آبگرفتگی آذرماه سال گذشته خبر داد.

امید بن‌عباس در حاشیه جلسه‌ بررسی اقدامات انجام شده در خصوص سیل و آبگرفتگی آذرماه سال ۹۸ که امروز (۲۰ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه علل تاخیر در پرداخت تسهیلات بررسی شد و به بانک‌ها تاکید کردیم که پرداخت تسهیلات را تسریع کنند.

 وی افزود: در این زمینه نظارت دقیق‌تری خواهیم داشت تا پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات سریعتر انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان  گفت: در خصوص بازسازی نیز یک سری ناهماهنگی‌ها بین نظام مهندسی، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد فرآیند صدور مجوزهای لازم و بازسازی سریعتر انجام شود. دو هفته دیگر نیز مجددا جلسه‌ای برگزار خواهد شد و عملکرد شهرداری‌ها، نظام مهندسی و بنیاد مسکن و بانک‌ها را ارزیابی خواهیم کرد.

بن‌عباس تصریح کرد: در این خصوص با کسانی که در مسیر ایفای تعهدات دولت به مردم تعلل کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص آبگرفتگی فصل پاییز نیز گفت: یکی از وظایف مدیریت بحران بحث‌های پیشگیری است که برنامه‌هایی از شرکت آبفا خوزستان و اهواز، شهرداری‌های آبادان، اهواز و کارون درخواست کرده‌ایم تا برنامه‌های پیشگیرانه خود را ارائه دهند تا در پاییز و زمستان امسال مجددا شاهد چنین آبگرفتگی‌ نباشیم؛ در هفته آینده این برنامه‌ها نهایی خواهد شد و عملیاتی شدن این برنامه‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا در فصل پاییز و زمستان امسال کمترین مشکلات را داشته باشیم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار