تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولویت هیات جودو خوزستان سرمایه‌گذاری در بخش پایه است
 دبیر هیات جودو خوزستان گفت: اولویت این هیات سرمایه‌گذاری در بخش پایه‌ است و تلاش می‌شود این رشته رزمی بیشتر در استان خوزستان گسترش یابد.

محمد مهرافشار اظهار داشت:در حال حاضر به دلیل کرونا فعالیت رشته جودو همچون دیگر ورزش های رزمی تعطیل شده است و ورزشکاران به صورت انفرادی در خانه تمرین می کنند اما به محض اینکه اجازه فعالیت داده شود برنامه های خود را عملی می کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه های ما حضور بیشتر جودوکاران استان در اردوهای تیم ملی است هر چند در سال های اخیر بچه های استان به صورت مرتب به تیم ملی دعوت شده و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

دبیر هیات جودو خوزستان با بیان اینکه هیات جودو خوزستان همواره جزو سه استان برتر کشور است و تیم نفت مسجدسلیمان امسال موفق به کسب عنوان سوم لیگ برتر کشور شد افزود: ما در رده سنی نوجوانان و جوانان همواره در مسابقات کشوری روی سکو هستیم و ورزشکاران استان جزو برترین های ایران هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ ورزشکار استان عضو ثابت تیم ملی جوانان هستند همچنین مصطفی ریاحی ورزشکار بااخلاق استان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته و شانس بازی در المپیک را دارد.

مهرافشار عنوان کرد: در بخش بانوان سال گذشته برای اولین بار تیم استان به مسابقات کارگری کشور اعزام شد که در بخش انفرادی چندین مدال کسب کرد. در این بخش برنام های بسیاری داریم و بنا داریم رشته ورزشی جودو را بین بانوان استان گسترش دهیم.

وی در خصوص حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ امسال گفت: قطعا این تیم در لیگ امسال حضور دارد و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کند. ما دوست داریم یک تیم از اهواز در لیگ حاضر شود اما چون هزینه اعزام وررزشکاران بسیار سنگین است دیگر توان آن را نداریم که در لیگ تیمداری کنیم و امیدواریم بخش خصوصی در این زمینه به ما کمک کند.

دبیر هیات جودو خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی در خوزستان فعالیت می کنند و تلاش می کنیم این تعداد را افزایش دهیم
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار