تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۰۴۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:
رسانه‌ها در امیدبخشی به جامعه نقش موثری دارند
 نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان بصیرت را کلیدواژه سخنان رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: استراتژی دشمن ناامید کردن و راهبرد رهبر معظم انقلاب ایجاد امیدواری جامعه است که رسانه ها در امیدبخشی به جامعه نقش موثری دارند.

 حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز دوشنبه در آیین تجلیل از رسانه های خوزستان به مناسبت روز خبرنگار در سرسرای امام خامنه‌ای مجتمع فجر سپاه اظهار داشت: آسیب شناسی جوامع بشری، دینی و انقلاب یکی از عوامل اصلی است که می‌تواند ما را در برابر خطرات و توطئه‌های دشمن حفظ و در امان بدارد.

وی افزود: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی به جامعه بوده که قلم خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب بکار گرفتند و حضور آن ها در صحنه باعث استمرار ارزش های دینی و اسلامی شد؛ اگرچه خبرنگاران مسئولیت های سنگینی را در این مسیر بر دوش دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان ادامه داد: مهمترین عاملی که باعث خانه نشینی امام علی(ع) و صلح امام حسن مجتبی(ع) و گوشه نشینی آن ها وممانعت از پایه گذاری حکومت اسلامی شد، عدم همراهی مردم با امام بود.

وی تصریح کرد : ۴۱ سال از انقلاب گذشته و بصیرت تنها عامل حفظ انقلاب بوده است و این درحالی است که در زمان ائمه  عدم همراهی مردم باعث گوشه گیری این بزرگواران شد.

حجت الاسلام رستگار رسانه را معجزه گر برشمرد و گفت: تمامی سیاستمداران موفق جهان یک رسانه موفق در کنار خود دارند و این اهمیت کار رسانه را بیشتر ثابت می کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبر نبودم، رئیس فضای مجازی می شدم؛ ایشان می فرمایند که بعد از نماز واجب برای تعقیب مستحبات ، باید در فضای مجازی کارجهادی کنیم و این جایگاه رسانه را نزد ایشان ثابت می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: شهید محمود صارمی با تمام وجود، هستی خود را در راه احیای دین و ارتقای بصیرت مردم هدیه کرد و خون هر شهید پیامی دارد که در مقابل دنیای استکبار باید ایستاد تا مشکلات مردم  ما را از صحنه خارج نکند.

وی اظهار داشت: باید ضعف و افول دشمن را برای مردم بازگو کنیم و آینده درخشان انقلاب را برای مردم شرح دهیم و تفاوت های پیش از انقلاب و پس از انقلاب را به مردم ثابت کنیم .

حجت اسلام رستگار گفت: علت اصلی مشکلات کشور مدیریت لیبرالی است و برای رفع مشکلات هیچ راهی غیر از مدیریت انقلابی نیست.

آیین تجلیل از رسانه های خوزستان به مناسبت روز خبرنگار روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استان و فرماندهان سپاه استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از آثار عکاسان خوزستانی در سیل سال ۹۸ ، اربعین سال گذشته و سایر برنامه های فرهنگی به نمایش گذاشته شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار